"אם סיטי תחתים את קיין, יונייטד יכולה לשכוח מאליפות"

גארי נוויל סבור שהשדים האדומים צריכים "להתאבד" על החלוץ, אבל ב"טיימס" מדוחים שדניאל לוי נחוש להשאיר אותו בטוטהאם. ב-18:30 בספורט1: קיין צפוי לפתוח על הספסל מול מנצ'סטר סיטי ופפ

(גודל טקסט)

עונת הפרמיירליג החדשה נפתחה כבר ביום שישי והערב (ראשון ב-18:30, ישיר ספורט1) הארי קיין אמור לפתוח את העונה עם טוטנהאם, שתארח את מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה – האלופה מנצ'סטר סיטי. נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא ברור היכן ישחק קיין העונה. כל הדיווחים הצביעו על כך שקיין יחתום בקרוב בסיטי, אבל ב"טיימס" מדווחים היום (ראשון) שדניאל לוי הבוס של התרנגולים, נשאר עקבי ונחוש להשאיר את קיין בקבוצה שלו.

אחת הסיבות לכך שלוי נחוש להשאיר את קיין היא שיש רק עוד 17 ימים לסגירת חלון ההעברות של הקיץ וטוטנהאם תתקשה למצוא מחליף לכוכב הבלתי מעורער שלה. לקיין, שתג המחיר שלו עומד כרגע על 120 מיליון יורו, יש חוזה בטוטנהאם עד סוף יוני 2024 כך שגם אם הוא ירצה לעזוב בקיץ הבא, התרנגולים יכולים לקבל עליו דמי העברה שמנים בניגוד למה שהיה עם מסי וכוכבים אחרים לפניו.

ובינתיים, קבוצה נוספת שמפנטזת על צירופו של קיין העונה היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים פתחו נפלא את הליגה עם 1:5 מוחץ על לידס, אבל לקבוצה חסר חלוץ מרכזי וגארי נוויל, אקס יונייטד ופרשן בכיר באנגליה, חושב שהקבוצה של סולשיאר חייבת ללכת עליו בכל הכוח.

הארי קיין | Richard Heathcote/Getty Images

"הייתי שמח לראות חלוץ מרכזי ביונייטד", אמר נוויל, "אם זה היה תלוי בי, הייתי הולך בכח הכוח על הארי קיין. אם מנצ'סטר סיטי יכולה לקנות את קיין, למה יונייטד לא יכולה? אני חושב שליונייטד יש סיכוי מצוין לזכות באליפות עם קיין, אם הוא יילך לסיטי, אז יונייטד יכולה לשכוח מאליפות".

הוגו לוריס, השוער והקפטן של טוטנהאם, התייחס לסאגת קיין ואמר: "יש סיאוטציה באוויר, אנחנו לא יכולים להסתיר את זה. אבל זה שייך לו ולמועדון. אם המאמן צריך אותו, הוא יהיה מקצוען. רק ביום שישי הוא התאמן לראשונה עם הקבוצה".

כך או כך, קיין אמור להיות בסגל אבל לא לפתוח בהרכב של טוטנהאם מאחר שרק ביום שישי הוא ערך אימון ראשון בקבוצה אחרי שחזר מחופשה. נונו אספיריטו המאמן החדש של הקבוצה יבנה על יונג מין סון המצוין שיוביל את ההתקפה. אגב, בשלוש הפעמים הקודמות שטוטנהאם אירחה את מנצ'סטר סיטי היא גם ניצחה אותה.

צפו ב-1:5 של יונייטד על לידס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי