יכולה להסתדר בלי קיין: טוטנהאם ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי

ללא הכוכב שמעוניין להצטרף לתכולים, הלונדונים הנחילו לאלופה הפסד במחזור הפתיחה בפרמיירליג לראשונה מאז 2008, הודות לבעיטה מדויקת של יונג מין סון מחוץ לרחבה. רומרו נכנס בדקה ה-90 להופעת בכורה במדי הספרס

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של עונת 2021/22 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם הפסד מפתיע של האלופה מנצ'סטר סיטי 1:0 לטוטנהאם. הפעם האחרונה שבה התכולים לא ניצחו במחזור הפתיחה הייתה לפני 11 שנים, כאשר ההפסד האחרון שלהם במחזור הפתיחה היה ב-2008. יונג מין סון הכריע את ההתמודדות בדקה ה-55.

הארי קיין בטוח שהוא רוצה לעבור? האלופה שכה חושקת בו הגיעה ללונדון והפסידה במגרשם של התרנגולים עונה שלישית ברציפות, כשהפעם גם נמנע ממנה שיא לאומי עתיק. ניצחון נוסף היה ה-11 ברציפות של מנצ'סטר סיטי במחזורי הפתיחה והיא הייתה עוקפת את אסטון וילה (10 ניצחונות בין עונות 1892/93 ל-1900/01) אבל היא נתקלה בטוטנהאם, אותה לא הצליחה לנצח גם במשחק הראשון ב-2010, ופפ גווארדיולה נותר מיואש על הספסל.

השחקנים שלו דווקא התחילו טוב ולחצו בפתיחה, אבל פרננדיניו לא ניצל יציאה רעה של הוגו לוריס וגם ז'ואאו קאנסלו החטיא. טוטנהאם השתחררה לאט לאט, הסתמכה בעיקר על מתפרצות ובאחת מהן גם עקצה עם שער נהדר של יונג מין סון, שחגג בדקה ה-55 בדיוק כפי שעשה בניצחונות הביתיים על סיטי בשתי העונות הקודמות. ג'ק גריליש שפתח לראשונה לא תרם יותר מדי לאלופה וגם קווין דה בראונה שנכנס כמחליף לא הצליח להושיע. בכורה מושלמת לנונו אספיריטו סנטו כמאמן טוטנהאם.

הפסד לגריליש בבכורה בהרכב סיטי | Michael Regan/Getty Images
קיין. הספרס הסתדרו בלעדיו | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images
סון הכריע את המשחק לטובת טוטנהאם | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images
דה בריינה. לסיטי נעצר רצף של 10 שנים | Michael Regan/Getty Images

הרכבים

טוטנהאם: הוגו לוריס, ג'אפט טנגאנגה (מאט דוהרטי, 83), דווינסון סאנצ'ס, אריק דייר, סרחיו רגילון, אוליבר סקיפ, פייר אמיל הויביירג (כריסטיאן רומרו, 90), לוקאס מורה, דלה עלי, סטיבן ברחוויין (ג'ובאני לו צ'לסו, 77), יונג מין סון.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ז'ואאו קאנסלו, ניית'ן אקה, רובן דיאס, בנג'מין בנדי (אולכסנדר זינצ'נקו, 79), פרננדיניו, אילקאי גונדואן, ג'ק גריליש, פראן טורס, ריאד מאחרז (קווין דה בריינה, 79), ראחים סטרלינג (גבריאל ז'סוס, 70).

אוהדי טוטנהאם מילאו את האצטדיון הביתי | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images
גווארדיולה נותר מיואש על הספסל | Michael Regan/Getty Images
נונו אספיריטו חגג ניצחון בכורה בליגה | Michael Regan/Getty Images
הבעיטה של סון שהכניעה את אדרסון | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images
שחקני טוטנהאם חוגגים | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי