2:4 ענק לווסטהאם בניוקאסל, אנטוניו השווה את שיאו של די קאניו

פתיחה נהדרת לפטישים אחרי משחק מדהים בצפון אנגליה. ווילסון ומרפי כבשו עבור המארחת במחצית הראשונה, קרסוול השווה זמנית. בנראחמה וסוצ'ק סידרו מהפך, האנגלי חתם והשתווה לאיטלקי כמלך שערי המועדון בפרמיירליג

(גודל טקסט)

אמנם מדובר רק במחזור הראשון של הפרמיירליג, אך כבר היום (ראשון) קיבלנו מועמד לאחד המשחקים ההפכפכים והמשוגעים של העונה, כאשר ווסטהאם גברה 2:4 בחוץ על ניוקאסל והחלה את העונה ברגל ימין.

דווקא המארחת בסט. ג'יימס פארק החלה את המשחק נהדר, כאשר הגבהה של אלן סן מקסימן מצאה את קאלום ווילסון, שנגח מטווח קצר לרשת של הפטישים וקבע 0:1 כבר בדקה החמישית. היתרון החזיק מעמד 13 דקות, עד שארון קרסוול ניסה להגביה כדור רוחב. אף שחקן משתי הקבוצות לא נגע בכדור, ובסופו של דבר הוא נכנס לרשת. המגפייז בכל זאת סיימו את המחצית ביתרון, כאשר נגיחה נוספת מתוך הרחבה, הפעם של ג'ייקוב מרפי, הכניעה את לוקאש פביאנסקי.

המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של האורחת מלונדון. מיקאיל אנטוניו בישל לסעיד בנראחמה את שער השוויון בדקה ה-53, ותשע דקות לאחר מכן הוא רשם החמצה מטורפת כאשר נגח את הכדור לעמוד ממרחק אפסי. למזלו, פבלו פורנאלס השתלט על הריבאונד, הוכשל על ידי מרפי, והשופט שרק לפנדל. אנטוניו קיבל הזדמנות נוספת להבקיע, אך הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה נעצרה על ידי פרדריק וודמן. לשמחתו, וודמן לא הצליח לתפוס את הכדור, תומאס סוצ'ק הגיע ראשון לכדור החוזר והשלים את המהפך.

תומאס סוצ'ק חוגג | George Wood/Getty Images

בדקה ה-67 הגיע סוף סוף הרגע הגדול אנטוניו. בנראחמה העביר מסירה נהדרת לאנגלי, שבעט בעוצמה לרשת של וודמן וקבע את תוצאת המשחק. עם השער הזה, אנטוניו השתווה לפאולו די קאניו כמלך שערי ווסטהאם בפרמיירליג עם 47 כיבושים. הקבוצה של דייויד מויס, שתתמודד השנה בליגה האירופית, יכולה לסמן וי ענק על ניצחון במחזור הראשון אחרי משחק הפכפך במיוחד.

שחקני ווסטהאם חוגגים עם מיקאיל אנטוניו | Ian MacNicol/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי