דיווח דרמטי בספרד: רונאלדו סיכם במנצ'סטר סיטי

כריסטיאנו רונאלדו זורק את חולצת יובנטוס | GettyImages, Jonathan Moscrop

ב"אס" טוענים כי הפורטוגלי הגיע לסיכום עם אלופת אנגליה, וכעת המועדונים צריכים להגיע לסיכום. האנגלים רוצים לערב את סטרלינג בעסקה, האיטלקים מעוניינים בז'סוס

(גודל טקסט)

לקראת עוד מעבר ענק בכדורגל העולמי: ב"אס" הספרדי דווח כי כריסטיאנו רונאלדו סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי. הפורטוגלי עשוי לחזור לעיר מנצ'סטר אחרי 13 שנים, אך הפעם הוא יעשה זאת במדים התכולים. על פי הדיווח, האנגלים רוצים להכליל בעסקה את ראחים סטרלינג, בעוד יובנטוס רוצה לקבל במסגרת העסקה את גבריאל ז'סוס.

עוד קודם לכן דווח כי סוכן העל ז'ורז'ה מנדש נחת אמש (רביעי) במפתיע בטורינו בשעת לילה מאוחרת, במטרה לקדם את המו"מ עם יובנטוס על עזיבתו של השחקן. מנדש נחת בצפון איטליה במטוס פרטי והמשיך משדה התעופה ישירות לביתו של הכוכב הפורטוגלי בן ה-36, שנחוש לעזוב את יובנטוס אחרי שלוש שנים ולעבור לשלב הבא בקריירה.

רונאלדו ומנדש ממשיכים למקד את מאמציהם בניסיון לעבור לקבוצה היחידה שנראית כמו אופציה ריאלית בשלב זה, מנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה אמנם לא להוט להחתים את הכוכב המתבגר, אבל אלופת אנגליה נאלצת לחשב כעת מסלול מחדש אחרי שהתברר שהארי קיין, המועמד מספר 1 שלה, יישאר בטוטנהאם בעונה הקרובה. רונאלדו, אם כן, עשוי להיות פשרה לא רעה בכלל, גם אם המגעים הראשוניים עם סיטי נוצרו ביוזמתו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס
עסקה כדאית לכל הצדדים? רונאלדו | GettyImages, Quality Sport Images

לפי ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה", השיחות בין יובנטוס לסיטי עלו מדרגה בשעות הלילה ועשויות להימשך בימים הקרובים בצורה אינטנסיבית. לטענתו, סיטי הציעה לרונאלדו חוזה לשנתיים, עד קיץ 2023, עם שכר שנתי של 14-15 מיליון יורו – מחצית מהסכום שהוא אמור להרוויח ביובנטוס.

יחד עם זאת, המרחק מעסקה עדיין גדול: יובנטוס דורשת סכום של 25-30 מיליון יורו, וסיטי מתעקשת שאין בכוונתה לשלם דמי העברה. גם השחקן שיכול היה להתיר את הפלונטר ככל הנראה לא יעשה זאת: יובנטוס מעוניינת מאוד בגבריאל ז'סוס והייתה מוכנה לקבל אותו במסגרת עסקת חליפין עם סיטי, אבל פפ גווארדיולה הבהיר לראשי המועדון שהוא רוצה להשאיר את החלוץ הברזילאי, ונכון לעכשיו הוא לא נכלל בשיחות בין המועדונים.

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס במדי מנצ'סטר סיטי | רויטרס

לפי "הסאן", בכירי מנצ'סטר סיטי מתחילים להאמין שהחתמה של רונאלדו הכרחית במצב הנוכחי, במיוחד אם זה יקרה בתנאים שלהם ובשכר מופחת. גם בסביבתו של רונאלדו הביעו אופטימיות, ולפי הדיווח ב"סאן" החליטו להאיץ את השיחות עם סיטי בימים הקרובים כשהם נחושים להגיע להסכמות ולהשלים את המהלך. כך או כך, לפי שעה דבר אחד ברור: רונאלדו ישחק בעונה הבאה ביובנטוס או במנצ'סטר סיטי, ואופציות אחרות (כמו פריז סן ז'רמן) לא באמת עומדות על הפרק.