מאה סיבות לחייך: ליברפול הביסה 0:5 את ווטפורד

play
מוחמד סלאח, ליברפול | רויטרס
שער נדיר ביופיו לסלאח ושלושער לפירמינו ב-0:5 של ליברפול על ווטפורד 02:53

האדומים הלוהטים לא ריחמו על ראניירי בבכורה שלו אצל הצרעות. מאנה פתח עם שערו ה-100 בפרמיירליג (9), פירמינו הבקיע שלושער (37, 52 ו-90+1) וסלאח סיפק עוד מועמד לשער העונה והשתווה לדרוגבה כגדול הכובשים האפריקאים בליגה (54). יורגן קלופ עלה זמנית לפסגה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לליברפול היו את כל הסיבות להתקשות בפתיחת המחזור השמיני באנגליה היום (שבת) נגד ווטפורד: אליסון ופאביניו לא חזרו בזמן מהמסע בנבחרת ברזיל, כאשר שחקנים רבים נוספים מהסגל שבו אחרי משחקי נבחרות ברחבי הגלובוס. בנוסף, הצרעות הגיעו עם מאמן חדש על הקווים, קלאודיו ראניינרי, אך כל זה לא הבהיל את האדומים, שהתפוצצו בדרך ל-0:5 מרשים שהבהיר פעם נוספת כי את הקבוצה של יורגן קלופ צריך לספור ברצינות במאבק האליפות.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג שלושער
לקח את הכדור הביתה. רוברטו פירמינו | רויטרס

מוחמד סלאח, שהבקיע את אחד משערי העונה במחזור הקודם נגד מנצ'סטר סיטי, רמז על העתיד לבוא עם בישול נפלא לסאדיו מאנה בדקה התשיעית. הסנגלי נהנה מהמסירה הנפלאה של המצרי והבקיע את שערו המאה בפרמיירליג. מאנה הינו האפריקאי השלישי שמגיע לציון דרך זה כאשר השניים מעליו הם דידייה דרוגבה ומוחמד סלאח.

קלאודיו ראניירי מאמן ווטפורד
משוכה גבוהה בבכורה. ראניירי | רויטרס

רוברטו פירמינו, שראה את משחקיה של נבחרת ברזיל מהבית, הבקיע בדקות ה-37 וה-52, וכשתי דקות לאחר השער השלישי של ליברפול הגיע הרגע הגדול של סלאח. המצרי ליהטט בהגנת המארחת, לא התקשה על אף שהיה לו מעט שטח פעולה, ושיגר בעיטה מופלאה לפינה הרחוקה. הכוכב הלוהט השתווה לדרוגבה כשיאן הכובשים האפריקאים בליגה עם 104 שערים. פירמינו דאג להשלים את המשחק הנפלא של שלישיית ההתקפה עם שער שלישי אישי בתוספת הזמן.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! מוחמד סלאח שלח מסירת עומק נהדרת לסאדיו מאנה, הסנגלי המשיך בנגיעה אחת לרשת בדרך לשערו ה-100 בפרמיירליג. 0:1 לליברפול.

דקה 12: אנדי רוברטסון נגע בכדור עם הברך והשאיר אותו למוחמד סלאח, שמקצה הרחבה שיגר בעיטה נהדרת וסחט הדיפה מבן פוסטר.

מוחמד סלאח חוגג עם סאדיו מאנה, ליברפול
מוחמד סלאח חוגג עם סאדיו מאנה, ליברפול | אימג'בנק GettyImages, Richard Heathcote

דקה 37: גול! ג'יימס מילנר שלח כדור רוחב על סף רחבת החמש ומצא את רוברטו פירמינו חשוף לחלוטין מול שער ריק. הברזילאי לא התבלבל וקבע 0:2.

דקה 42: נאבי קייטה בעט מ-25 מטרים, הכדור פגע באדם מאסינה והלך למשקוף.

דקה 52: גול! אנדרו רוברטסון העביר כדור רוחב לעומק הרחבה, קרייג קאת'קארט ניסה להרחיק. הכדור הגיע לבן פוסטר שלא הצליח להשתלט על הכדור ורוברטו פירמינו ניצל זאת כדי להבקיע פעם נוספת מול שער ריק. 0:3 לליברפול.

רוברטו פירמינו חוגג עם טרנט אלכסנדר ארנולד, ליברפול
רוברטו פירמינו חוגג עם טרנט אלכסנדר ארנולד, ליברפול | רויטרס

דקה 54: גול! ביצוע עוצר נשימה נוסף של מוחמד סלאח. המצרי לא נבהל משחקני ההגנה שהיו סביבו בתוך הרחבה, הפיל את קרייג קאת'קארט עם הטעיה נהדרת ושלח בעיטה אדירה לפינה הרחוקה שקבעה 0:4. בכך, סלאח השתווה לדידיה דרוגבה האגדי כגדול הכובשים האפריקאים בליגה עם 104 כיבושים.

דקה 90+1: גול! נקו וויליאמס הסתנן לרחבה מאגף ימין והעביר מסירת רוחב לרוברטו פירמינו, שהבקיע פעם נוספת מול שער חשוף והשלים שלושער ענק. 0:5 לליברפול.

ביום ראשון אברטון תארח את ווסטהאם, טוטנהאם תתארח אצל ניוקאסל. בשני ארסנל תארח את קריסטל פאלאס.