כריסטיאנו רונאלדו השתולל ובעט בשחקן ליברפול: "אם זה היה פפה, מה הייתם אומרים?"

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט בשחקן ליברפול קרטיס ג'ונס | רויטרס
לפנתיאון: ליברפול הביסה 0:5 בחוץ את מנצ'סטר יונייטד, שלושער ענק לסלאח 06:19

הפורטוגלי בעט בקרטיס ג'ונס במהלך התבוסה המשפילה של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול, ועורר זעם גדול. וגם: ההשוואה בינו לבין מוחמד סלאח

(גודל טקסט)

הדי ההשפלה ההיסטורית שחוותה מנצ'סטר יונייטד בתום ה-5:0 שספגה הערב (ראשון) מליברפול באולד טראפורד עוד יהדהדו זמן רב. מעבר לתצוגת הנפל של השחקנים של אולה גונאר סולשיאר, עוסקים באנגליה בבעיטה המכוערת של כריסטיאנו רונאלדו בקרטיס ג'ונס ששכב על הדשא. הכוכב הפורטוגלי ראה כרטיס צהוב בלבד לאחר המקרה בתום מהומה גדולה והתנפלות של שחקני המייטי רדס הזועמים, כאשר לא ברור כיצד לא הורחק.

ברחבי הרשת מתחו ביקורת על התנהגותו של הכוכב בן ה-36, כשחלק התגובות נעו בין כעס על העבירה המכוערת, לבין לעג למצבם של השדים האדומים. "מעולם לא ראיתי את כריסטיאנו רונאלדו כועס כל כך, נראה שסולשיאר מוציא ממנו את הגרוע ביותר", נכתב באחד מעמודי האוהדים של מנצ'סטר יונייטד בטוויטר.

"זה לא משחק הוגן", נכתב בציוץ אחר. בחשבון טוויטר אחר עלה סרטון של המקרה בו נראה רונאלדו בועט בג'ונס ויחד איתו הכיתוב: "אם זה היה נעשה על ידי פפה, מה הייתם אומרים?".

בנוסף לביקורות על העבירה הגסה, הושוותה הופעתו החלשה של רונאלדו – יחד עם שאר חבריו לקבוצה – לעומת איש המשחק, שחקנה של ליברפול מוחמד סלאח, שכבש שלושער והוסיף בישול בניצחון ההיסטורי של ליברפול. עם זאת, נתוניו המדהימים של הפורטוגלי עדיין לא נופלים ואפילו עולים על אלה של המצרי, שהושווה לרונאלדו בציוץ בטוויטר תחת הכיתוב: "את מי הייתם רוצים בקבוצתכם?".

בנתונים שהועלו, נראה כי החל מעונת 2017/18 היה מעורב סלאח ביותר שערים מרונאלדו (184 לעומת 179), זאת למרות שרונאלדו כבש יותר שערים בפחות משחקים (151 ב-186, לעומת 137 ב-214 משחקים מצד סלאח).