ארסנל עלתה לרבע גמר גביע הליגה, צ'לסי ניצחה בפנדלים

play
שחקני צ'לסי חוגגים | GettyImages, Shaun Botterill
קפה שוב אכזב, אבל צ'לסי ניצחה את סאות'המפטון בפנדלים 02:28

קאלום צ'יימברס (55) ואדי אנקטייה (69) סידרו לתותחנים 0:2 על לידס. צ'לסי עלתה אחרי 3:4 בפנדלים מול סאות'המפטון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

שמינית גמר גביע הליגה באנגליה יצאה לדרך הערב (שלישי), ובין שלושת המשחקים הראשונים נערכו שני מפגשים על טהרת הפרמיירליג כאשר ארסנל ניצחה 0:2 את לידס. המשחק בין צ'לסי לסאות'המפטון הלך לדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-90 דקות והבלוז עשו את העבודה שם עם 3:4. סנדרלנד עלתה גם היא אחרי 1:3 בפנדלים מול קווינס פארק ריינג'רס בתום 0:0 ב-90 דקות.

צ'לסי – סאות'המפטון 1:1 (3:4 בפנדלים)

הבלוז השיגו את הכרטיס לרבע הגמר בתום דו קרב פנדלים. קאי האברץ סידר יתרון למארחת עם נגיחה אחרי הגבהה של חכים זייש משמאל וקבע 0:1 בדקה ה-44. האורחת חזרה בדקה ה-47 כשקפה הדף לא מספיק טוב בעיטה של קייל ווקר פטרס וצ'ה אדאמס היה ראשון לבעוט מול שער ריק מקרוב את ה-1:1. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש עד הסיום וההתמודדות הלכה לדו קרב פנדלים, שם ת'יאו וולקוט ו-וויליאם סמולבון החמיצו, בצ'לסי רק מייסון מאונט פספס ואחרי פנדל מוצלח של ריס ג'יימס הבלוז עלו לרבע הגמר עם 3:4 בדו קרב הפנדלים.

קאלום צ'יימברס שחקן ארסנל חוגג
קאלום צ'יימברס שחקן ארסנל חוגג | אימג'בנק GettyImages, Julian Finney

ארסנל – לידס 0:2

התותחנים עם ניצחון שני ברציפות אחרי ה-1:3 מול אסטון וילה ביום שישי. ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-55 כשהחוק של שתי נגיחות ברחבה = שער שוב הוכיח את עצמו. ניקולא פפה נגח מימין אל המרכז ולא אחר מאשר קאלום צ'יימברס, שנגח מקרוב כדור שחצה את קו השער וזה 0:1. אדי אנקטיה כבש את השני בדקה ה-69 אחרי שניצל טעות בהגנה, הקפיץ מעל השוער ומול שער ריק בעט פנימה את ה-0:2.