השבוע המושלם של ווסטהאם נמשך עם 1:4 גדול על אסטון וילה

play
דקלן רייס | רויטרס
קבוצת צמרת: ווסטהאם טיילה ל-1:4 על אסטון וילה, שער ובישול לרייס 02:07

אחרי הניצחון בדרבי והדחת מנצ'סטר סיטי מגביע הליגה, הפטישים הנחילו לווילה הפסד רביעי רצוף וחזרו למקום הרביעי. 1:2 ללידס בנוריץ'

(גודל טקסט)

שני משחקים נוספים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-10 בפרמיירליג, כשבראשון לידס ניצחה 1:2 בחוץ את נוריץ' המדורגת אחרונה ובשני ווסטהאם התקרבה למוליכות עם 1:4 גדול על אסטון וילה.

אסטון וילה – ווסטהאם 4:1

מאז 1967 לא הצליחו הפטישים לנצח פעמיים ברציפות בווילה פארק, והערב זה קרה, כשהם האריכו את רצף משחקי החוץ שלהם ללא הפסד לשבעה והנחילו לאסטון וילה הפסד רביעי רצוף – ארבעה הפסדי ליגה באותו חודש לראשונה מאז אפריל 2016. ווסטהאם עברה שבוע מוצלח ביותר עם ניצחון בדרבי על טוטנהאם והדחת מנצ'סטר סיטי מגביע הליגה, והמשיכה בדיוק באותו קו. דקלן רייס חזר להרכב בסטייל, כשבדקה השביעית הכין למגן הצעיר בנג'מין ג'ונסון ובדקה ה-38 הכניע את אמיליאנו מרטינס בבעיטה שטוחה ממרחק וחגג שער בכורה העונה, ארבע דקות אחרי השוויון הזמני של אולי ווטקינס. וילה איבדה בדקה ה-50 את אזרי קונסה שהורחק, והאורחת ניצלה את זה עם שער קל של פאבלו פורנאלס (80) ועוד אחד של ג'רוד בואן (84).

ראפיניה (מימין) עם קלווין פיליפס שחקני לידס חוגגים
ראפיניה (מימין) עם קלווין פיליפס שחקני לידס חוגגים | רויטרס

נוריץ' – לידס 2:1

נועלת הטבלה אמנם כבשה לראשונה אחרי כשמונה שעות, אבל רשמה עוד הפסד ונותרה עם שתי נקודות בלבד במאזנה, בעוד החבורה של מרסלו ביילסה השיגה ניצחון שני בסך הכול ונחלצה מהקו האדום. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ראפיניה הברזילאי סיפק מהלך אישי נפלא והכניע את טים קרול בדקה ה-56. אנדרו אומובאמידלה נגח את השוויון בחלוף שתי דקות אחרי כדור קרן והפך לשחקן השני בלבד העונה שכובש עבור נוריץ', אבל בדקה ה-61 קרול חלם בשער וחטף מבעיטה לא ממש חזקה ממרחק של רודריגו. שלוש נקודות יקרות עבור לידס.

המחזור יסתיים ביום שני עם המשחק בין וולבס לאברטון (22:00, ספורט2).