ליברפול תשחרר? אדי האו סימן את הרכש שיצעיד את ניוקאסל לצמרת

play
אדי האו, מאמן כדורגל אנגלי | אימג'בנק GettyImages, Jack Thomas
ברייטון איבדה את השוער שלה בתוספת הזמן ב-1:1 נגד ניוקאסל 02:27

באנגליה דווח כי המאמן הטרי של המגפייז מנסה לצרף את מייקל רוברטס, המנהל הספורטיבי שהביא למרסיסייד את סלאח, ואן דייק, אליסון ומאנה. וגם: מגן נבחרת אנגליה הוזכר כמועמד

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

לאחר שנבחר להוביל את הקבוצה העשירה ביותר בעולם וחתם עד 2024, מאמנה החדש של ניוקאסל, אדי האו, בחר את החיזוק הראשון שהוא מעוניין להביא למועדון מצפון אנגליה. על אף שב"טלגרף" פורסם שלשום כי מייקל אמנלו הוא המועמד המוביל לתפקיד המנהל הטכני, בממלכה דווח הבוקר (רביעי) כי האו מנסה למשוך לניוקאסל את מייקל אדוארדס, מי שמשמש כמנהל הספורטיבי של ליברפול ורשם הצלחה גדולה בגזרת הרכש.

באנגליה נטען כי אדוארדס בן ה-42, שנמצא ביחסים קרובים עם האו ויסיים את חוזהו באנפילד בתום העונה הנוכחית, כבר הביע בפני ראשי ליברפול את הרצון שלו לסיים את תפקידו אחרי מספר עונות מוצלחות. בניוקאסל מקווים שהפרויקט הראוותני שמתוכנן להיבנות בקבוצה בעזרת התקציב הגדול שיגיע מערב הסעודית, יפתה איש מקצוע מוכח כמו אדוארדס להצטרף למגפייז במטרה להפוך אותם לקבוצת צמרת בפרמיירליג.

יש לציין כי אדוארדס הוא האיש שאחראי, בין השאר, על ההחתמות של מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק, אליסון וסאדיו מאנה בליברפול, לכן האו מאמין שחברו מהימים המשותפים בפורטסמות' מסוגל להשתמש בתקציב העתק לרכש בצורה היעילה ביותר. עם זאת, נכתב גם שליברפול עדיין לא ויתרה על אדוארדס ומקווה לשכנע אותו לחתום על חוזה חדש במרסיסייד.

המאמן אדי האו צופה מהיציע בניוקאסל
צופה בניוקאסל מהיציע בשבת. אדי האו | אימג'בנק GettyImages, Charlie Crowhurst

מעבר לשמות כמו ניקלאס זולה, פיליפה קוטיניו ועוד, מועמד חדש לחזק את ניוקאסל סומן ביממה האחרונה בספרד: ב"אס" פורסם כי קירן טריפייר, ששמו נקשר פעמים רבות עם מנצ'סטר יונייטד, עשוי לזכות לביקוש גם מצד המגפייז לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי