רונאלדו נפרד מסולשיאר, פוצ'טינו יגיע ליונייטד כבר העונה?

play
סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות אחרי המשחק | רויטרס
האחרון של סולשיאר? מנצ'סטר יונייטד הושפלה ב-4:1 אצל ווטפורד 03:32

כוכב מנצ'סטר יונייטד צייץ: "אולה היה החלוץ שלי וגם המאמן". דיווח: פרגוסון מנסה לשכנע את מאמן פריז, שמשפחתו עדיין מתגוררת בלונדון, לקחת את התפקיד

(גודל טקסט)

מי יהיה המאמן שיחליף את אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד? הממלכה סוערת מאז הפיטורים הצפויים והמובנים של המנג'ר הנורבגי והחיפושים אחרי מחליף בעיצומם. אחרי הסירוב של זינדין זידאן לקבל את התפקיד, המועמד המוביל ממשיך להיות מאוריסיו פוצ'טינו. אמש דווקא שמאמן פריז סן ז'רמן יסכים להגיע למועדון בעונה הבאה, אבל היום באנגליה מדווחים שאקס טוטנהאם עשוי להגיע כבר עכשיו לאולד טראפורד.

רונאלדו נפרד

אולה גונאר סולשיאר, כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד
סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות אחרי המשחק | רויטרס

זינדין זידאן, לו יש תפקיד מרכזי במשחק הכיסאות הזה, עשוי להיות זה שיחליף את פוצ'טינו בפריז ולכן במועדון הצרפתי לא צפויים להערים קשיים על פוצ'טינו, ש"הצליח" לאבד את האליפות לליל בעונה החולפת. אגב, מי שמוביל את המאמצים למציאת מאמן חדש לפי הדיווחים, הוא לא אחר מאשר אלכס פרגוסון שעדיין פעיל מאחורי הקלעים.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו
מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו | GettyImages

באנגליה זוכרים לטובה את פוצ'טינו מהתקופה שלו בטוטנהאם, אותה הוא הוליך עד לגמר ליגת האלופות (הפסיד לליברפול). מה שעשוי להקל על העסקה הזו היא העובדה שאשתו של פוצ'טינו וילדיו עדיין מתגוררים בלונדון והוא בעצמו ישמח לחזור לאנגליה. עוד מדווח בממלכה שסטיב ברוס הציע את עצמו לתפקיד המאמן הזמני במקום מייקל קאריק, שיוביל את הקבוצה עד למציאת מאמן קבוע.

ובינתיים, כריסטיאנו רונאלדו מצא זמן להיפרד מסולשיאר וצייץ ברשת החברתית דברים מחמיאים על המאמן הנורבגי. כזכור, בתקופה האחרונה דווח לא פעם שרונאלדו לא מרוצה מההתנהלות במועדון ואיבד אמון במאמן. עם זאת, כריסטיאנו שוב נפרד בג'נטלמניות והחמיא לנוברגי המפוטר: "הוא היה החלוץ שלי כשהגעתי לאולד טראפורד כשחקן צעיר, והוא היה המאמן שלי מאז שחזרתי למנצ'סטר יונייטד. אבל לפני הכול הוא בנאדם מדהים, אני מאחל לו בהצלחה בכל מה שהוא לא יעשה בחיים".