זידאן דחה את פריז סן ז'רמן, אז פוצ'טינו לא יעבור למנצ'סטר יונייטד

play
לקראת מעבר מעניין בקיץ? פוצ'טינו וזיזו | אימג'בנק GettyImages, Etsuo Hara
אולה גונאר סולשיאר בריאיון פרידה ממנצ'סטר יונייטד 12:16

פנייתה של מנצ'סטר יונייטד למעבר אפשרי של פוצ'טינו נדחתה על ידי פ.ס.ז', שמחכה לצרפתי: השינויים עשויים להתבצע בקיץ. ואלוורדה ופאבר מועמדים ליונייטד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פנתה לפריז סן ז'רמן בנוגע לאפשרות למנות באופן מיידי את מאוריסיו פוצ'טינו למאמן הקבוצה, אבל פ.ס.ז' דחתה את ההצעה וסירבה לאנגלים – כך מדווח היום (רביעי) ב-ESPN. יונייטד הפכה את פוצ'טינו למועמד הבכיר שלה כמאמן הבא אחרי פיטוריו של אולה גונאר סולשיאר ביום ראשון. יונייטד מעוניינת למנות את פוצ'טינו כבר כעת, אבל המתווכים שנתבקשו לברר על מצבו של המאמן דיווחו ליונייטד כי בצד הצרפתי, לעת עתה, לא מוכנים לדון בעניין.

מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן
לקראת מעבר מעניין בקיץ? פוצ'טינו וזיזו | אימג'בנק GettyImages, Etsuo Hara

כעת ביונייטד מעריכים שפוצ'טינו יהיה פנוי רק בקיץ, אלא אם כן מאמן טוטנהאם לשעבר יכפה על פ.ס.ז' יציאה מיידית. פוצ'טינו חתום בפ.ס.ז' עד 2023 אחרי שחתם על הארכת חוזה בקיץ, אבל ישמח למלא את התפקיד באולד טראפורד.

במקביל יונייטד מחפשת מועמדים אחרים לתפקיד המאמן הזמני עד תום העונה. שיחות נעשו עם ארנסטו ואלוורדה (לשעבר ברצלונה) ולוסיאן פאבר (לשעבר דורטמונד) – בעוד ראלף רנגניק (בעבר בלייפציג) הבהיר שלא יגיע. יש לציין כי מי שמשמש כמאמן הנוכחי מייקל קאריק ניצח אתמול במשחקו הראשון, 0:2 את ויאריאל.

על פי הדיווח, מה שמנע את המעבר של פוצ'טינו למנצ'סטר זה זינאדין זידאן, שפ.ס.ז' לא הצליחה לשכנע אותו לעבור אליה ולהחליף את פוצ'טינו. הפריזאים פנו לזידאן, שהודיע שלא יגיע כעת, וההחלטה של פוצ'טינו תלויה בין השאר בצרפתי, ועל פי ההערכות, ייתכן שהמינויים יבוצעו בקיץ, בתום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי