מנצ'סטר מתאהבת ברנגניק, רנגניק מתאהב ברונאלדו

play
"שאפו!". רנגניק וכריסטיאנו | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Frej/MB Media
שער יפה של פרד העניק ליונייטד ניצחון על פאלאס בבכורה של רנגניק 01:33

באנגליה התמוגגו מהניתוח הטקטי של המאמן אחרי הבכורה ביונייטד, הגרמני הסביר את מערך ה-2-2-2-4 והחמיא לכריסטיאנו על המאמץ

(גודל טקסט)

הקדנציה של רלף רנגניק כמאמן מנצ'סטר יונייטד החלה אתמול (ראשון) עם ניצחון 0:1 על קריסטל פאלאס, ובסיום המאמן הצליח להרשים מעט את התקשורת האנגלית כשניתח בצורה מעמיקה את תוכנית המשחק שלו ושיטת הלחץ עם המערך 4-2-2-2, והסביר מדוע פתח עם כריסטיאנו רונאלדו בחוד לצד מרכוס רשפורד ואיך ג'יידון סאנצ'ו וברונו פרנדש שיחקו בעמדה מספר 10.

מאמן מנצ'סטר יונייטד  רלף רנגניק עם כריסטיאנו רונאלדו
"שאפו!". רנגניק וכריסטיאנו | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Frej/MB Media
מאמן מנצ'סטר יונייטד  רלף רנגניק
הופתע לטובה. רנגניק | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Frej/MB Media
מאמן מנצ'סטר יונייטד  רלף רנגניק
אוהב להסביר. רנגניק | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

"מבחינתי השאלה היא איך ללחוץ, איך לזכות בכדור, אז החלטתי לשחק במערך 2-2-2-4, לא עם כריסטיאנו לבד בחוד אלא לצד מרכוס ולנצל את המהירות שלו לכדורים ארוכים. במקביל, ג'יידון וברונו שיחקו בעמדה 10, ועבור השאר זה היה אותו דבר. עם ברונו וג'ידון בעמה 10, זה איפשר להגנה שלנו ללחוץ גבוה ולמגנים לצאת ולדרוש את הכדור באגפים. אני מאמין גדול בלתת לשחקנים לשחק בעמדה הכי טובה עבורם".

כמו כן, אם לפני הגעתו של רנגניק דובר לא מעט על הבעיה שזה ייצור לכריסטיאנו רונאלדו, שלא יוכל לעמוד בדרישות של המאמן שדורש לחץ גדול והרבה תנועה בהגנה (מה שהפורטוגלי לא נהג לעשות), הרי שאתמול רנגניק החמיא לכריסטיאנו. הגרמני החמיא לכל השחקנים שלו כשטען ש"הופתעתי לטובה מהמצב הגופני של השחקנים והאינטנסיביות. חצי השעה הראשונה הייתה מדהימה. הרגיש ששיחקנו בקצב מאוד גבוה, תמיד ראשונים לכדור. רק הגול היה חסר. היה ברור שלא נוכל לשחק ככה כל הזמן, אבל גם אחר כך שלטנו. אגב, העבודה של כריסטיאנו רונאלדו בלי הכדור, שאפו! אני חייב להודות שהופתעתי, כי לא רק ששיחקנו מאוחר ביום חמישי, גם היו לנו יומיים פחות להתאוששות בהשוואה לפאלאס. אפילו לא היה לנו אימון מלא אתמול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי