מנצ'סטר יונייטד מול אסטון וילה, הגרלות קלות לצ'לסי וליברפול

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
שער יפה של פרד העניק ליונייטד ניצחון על פאלאס בבכורה של רנגניק 01:33

נקבעו משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי: ג'רארד ושחקניו ייצאו לאולד טראפורד, המחזיקה לסטר תארח את ווטפורד. הבלוז והמייטי רדס יפגשו יריבות מהליגות הנמוכות

(גודל טקסט)

הערב (שני) נערכה הגרלת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, שבו תשתלבנה במפעל קבוצות הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ, כשהמשחקים יתקיימו בין ה-7 ל-10 בינואר. גולת הכותרת היא שסטיבן ג'רארד ואסטון וילה ייצאו לאולד טראפורד כדי לפגוש את מנצ'סטר יונייטד, בעוד מחזיקת הגביע לסטר תארח את ווטפורד במפגש נוסף על טהרת הליגה הבכירה.

המאמן החדש רלף רנגניק, כריסטיאנו רונאלדו והשדים האדומים יקוו להימנע מטלטלה נוספת בספינה, בדמות הדחה סנסציונית ומוקדמת מול החבורה של "סטיבי ג'י", שניצחה בשלושה מארבעת משחקיה בליגה מאז ששחקן העבר האגדי החליף את דין סמית' על הקווים.

צ'לסי, שבעונה שעברה נעצרה רק בגמר, זכתה להגרלה קלה בדמות צ'סטרפילד מהליגה החמישית. גם ליברפול תוכל להעניק מנוחה לכוכביה הבכירים, שכן מולה תתייצב שרוסברי טאון מהליגה השלישית.

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | GettyImages, Ian MacNicol

עוד משחק מסקרן שיפגיש בין שתי קבוצות פרמיירליג הוא זה שנקבע בין ווסטהאם ללידס. באשר לקבוצות מצפון לונדון, ארסנל תתארח אצל נוטינגהאם פורסט ואילו טוטנהאם תשחק בביתה נגד מורקמב. בין יתר המשחקים אפשר לציין את אלה שייערכו בין ווסט ברומיץ' לברייטון ובין וולבס לשפילד יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי