עקצה אותה: ברנטפורד ניצחה את ווטפורד מפנדל בדקה ה-95

play
שחקני ברנטפורד חוגגים | GettyImages, ADRIAN DENNIS
שיא הדרמה: ברנטפורד הפכה ל-1:2 על ווטפורד בפנדל בדקה ה-95 02:22

הצרעות עלו ליתרון בקרב העולות לפרמיירליג משער של עמנואל דניס, אך פונטוס יאנסון (84) הצליח לאזן ועמוק בתוספת הזמן בריאן אמבאומו השלים מהפך דרמטי

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה האנגלית נפתח הערב (שישי) עם משחק בין שתי העולות מהצ'מפיונשיפ, ברנטפורד ו-ווטפורד. שתי היריבות הלונדוניות, שנאבקות בתחתית כמובן, הציגו משחק נפלא ודווקא היו אלה הצרעות שהובילו כמעט לכל אורך המשחק, אבל הדבורים עקצו וניצחו בזכות פנדל בדקה ה-95!

בריאן אמבואמו, ברנטפורד
ניצחון בדקה ה-95. אמבואמו חוגג | אימג'בנק GettyImages, ADRIAN DENNIS

בדקה ה-24 עלתה ווטפורד ליתרון חוץ אחרי שטום קלברלי הרים קרן ובמקום הנכון ובזמן הנכון היה מי אם לא החלוץ הניגרי עמנואל דניס, שסופר כבר שמונה שערי פרמיירליג בעונתו הראשונה באנגליה. קלאודיו ראניירי בוודאי ראה את קבוצתו קוטפת שלוש נקודות נוספות שיכפילו את יתרונה מהקו האדום, אבל ברנטפורד לא אמרה נואש והשלימה מהפך אדיר בדקות הסיום.

הבלם פונטוס יאנסון השווה ל-1:1 בדקה ה-84 כשדחק מקו השער, אירוע שגם נבדק היטב על ידי שופטי המסך, אבל מי שהכריע את המפגש היה בריאן אמבאומו, שבהיעדרו של הכוכב איבן טוני שנמצא חיובי לקורונה הוא ניגש לבעוט את כדור העונשין שבדקה ה-95 קבע 1:2 לברנטפורד שבמאזנה כבר 20 נקודות ונראה שהיא בפרמיירליג כדי להישאר.