סטיבן ג'רארד: "לא הגיע לליברפול פנדל, סלאח ביצע עבירה ראשון"

play
הרבה טענות לשיפוט. ג'רארד | רויטרס
מוחמד סלאח העניק לליברפול ניצחון חשוב על אסטון וילה 02:22

מאמן אסטון וילה כעס על השיפוט בהפסד 1:0 באנפילד: "לנו הגיע פנדל ולא קיבלנו, קלופ: "היינו מדהימים במשך 75 דקות"

(גודל טקסט)

סטיבן ג'רארד חזר אתמול (שבת) לאנפילד כמאמן אסטון וילה והפסיד עם קבוצתו 1:0 לליברפול מפנדל של מוחמד סלאח בדקה ה-66. ג'רארד היה מלא בטענות כלפי השופט על הפנדל שנשרק לזכות היריבה וגם על כך שקבוצתו לא קיבלה פנדל אחרי היתקלות בין דני אינגס לאליסון.

סטיבן ג'רארד מאמן אסטון וילה
הרבה טענות לשיפוט. ג'רארד | רויטרס

"אני חושב שליברפול היו טובים יותר מבמשחק עצמו", אמר ג'רארד אחרי המשחק, "סגנון המשחק שלהם היה טוב משלנו, אבל התמודדנו איתם טוב מאוד בשלבים ארוכים של המשחק. המשחק הוכרע על הפנדל. היו שתי תקריות של פנדל במשחק, ליברפול קיבלה את שלה למרות שסלאח הכשיל את מינגס בתחילת המהלך. תמיד קשה לקבל את הדברים כשמפסידים. סיימנו את המשחק טוב, עם הרבה אמונה והזדמנויות טובות. אם איזו זרוע נמצאת ליד אליסון, זו עבירה. אז למה זו לא עבירה כשקורה אותו דבר על דני אינגס? אלה שאלות שהייתי שמח לשאול, אבל אני לא יכול לענות עליהן כרגע. הפסדנו בגלל פנדל רך, סלאח הראשון שעושה שם עבירה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "במשך 75 דקות היינו מדהימים. לאחר מכן כבשנו את השער והמשחק נפתח, בואו נגיד זאת כך. הם שינו קצת את הדברים, אבל אנחנו שינינו יותר מדי. הפסדנו קצת את הקצב שלנו וכשאתה מאבד את הקצב קשה לחזור אליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי