טוכל: "הקורונה קרובה אלינו וזה מדאיג, אני לא רוצה להתערב בפוליטיקה"

play
"ברור שזה מתסכל". טוכל | רויטרס
הקריסה נמשכת: צ'לסי לא הצליחה לנצח גם את ניוקאסל 01:38

מאמן צ'לסי התייחס למצב המוזר אחרי ה-1:1 מול אברטון, גם בניטס מזהיר: "אנחנו צריכים להיות זהירים מאוד, הווירוס מתפשט"

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בפרמיירליג נמשך אתמול (חמישי) כשצ'לסי סיימה ב-1:1 ביתי מול אברטון בעוד ליברפול חזרה מפיגור ל-1:3 נגד ניוקאסל.

אחד הנושאים המרכזיים היה כמובן ההידבקות הרבה של שחקנים בקורונה, מה שגרם לדחיית המשחק של טוטנהאם בלסטר ולהיעדרות של שחקנים משמעותיים מצ'לסי, ליברפול, אברטון וניוקאסל.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי
"ברור שזה מתסכל". טוכל | רויטרס

מאמן אברטון רפא בניטס אמר: "אנחנו יכולים לראות שהווירוס הולך ומתפשט ואנחנו צריכים להיות זהירים מאוד. אם מבטלים משחקים בפרמיירליג, אנחנו צריכים לבדוק שחקנים ואז להתחיל מחדש כמו שצריך. אנחנו צריכים לוודא שנהווה דוגמה לשאר החברה".

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר: "ברור שזה מתסכל לאבד שתי נקודות אחרי שהובלנו. קשה לקבל את זה שאנחנו צריכים להשקיע כל כך הרבה כדי לכבוש והיריבה עושה את זה בקלות. החמצנו מצבים גדולים במחצית הראשונה ובשנייה לא מצאנו את הקצב שלנו. ברור שחסרו לנו שחקנים עם אישיות, שחקני הרכב, אבל זה לא תירוץ. אני לא יודע אם הליגה הייתה צריכה להיפסק, אני לא רוצה להתערב בנושאים הפוליטיים. ברור שכולנו מודאגים מהקורונה וזה קרוב אלינו, היו לנו ארבעה שנמצאו חיוביים. משחקים אחרים בוטלו, אבל שלנו לא והיינו צריכים לעשות הכול כדי לנצח. אם הם מחליטים שאנחנו צריכים לשחק, נשחק".

כרגע לא ברור איזה משחקים יתקיימו בסוף השבוע.