שלושער לאנקטייה, 1:5 לארסנל על סנדרלנד בדרך לחצי גמר גביע הליגה

play
אדי אנקטייה, חלוץ ארסנל | GettyImages, Julian Finney
ארסנל הביסה 1:5 את סנדרלנד ועלתה לחצי גמר גביע הליגה 02:13

התותחנים המשיכו במומנטום הנהדר עם ניצחון קליל על היריבה מהליגה האנגלית הראשונה והבטיחו את מקומם בין ארבע הפיינליסטיות. גם ניקולא פפה וצ'רלי פטינו הבקיעו

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל הבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע הליגה. רק מחר (רביעי) ייערכו שלושת רבעי הגמר הנוספים כך שהתותחנים הם היחידים שהעפילו בינתיים לשלב ארבע האחרונות, אבל עשו זאת עם 1:5 קליל על סנדרלנד מהליגה האנגלית הראשונה.

קבוצתו של מיקל ארטטה ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בליגה והתבססה במקום הרביעי בפרמיירליג, ולקראת המשחקים נגד נוריץ' ו-וולבס בימים ראשון ושלישי במחזורי חג המולד, המנג'ר עלה בהרכב משני, להוציא את הבלם בנג'מין ווייט והקשרים אמיל סמית' רואו ומרטין אודגור. זה לא שינה יותר מדי, כי אדי אנקטייה בן ה-22 – ששותף העונה ב-38 דקות פרמיירליג בלבד – הבקיע את השער הראשון כבר אחרי 17 דקות משריקת הפתיחה והשלים שלושער עם שערים בדקות 49 ו-58.

אדי אנקטייה, חלוץ ארסנל
שלושער בדרך לחצי גמר גביע הליגה. אנקטייה | אימג'בנק GettyImages, Julian Finne

את השער האחרון של אנקטייה בישל לו ניקולא פפה, השחקן היקר בתולדות ארסנל שלא מרבה לשחק בליגה, אבל היום השלים 90 דקות ובדקה ה-27 כבש את השער השני במשחק ושל קבוצתו. נתן ברודהד, קשר החתולים השחורים, צימק בדקה ה-31 – שער ראשון שספגה ארסנל בביתה אחרי חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות. את השער החמישי והאחרון של ארסנל הבקיע הקשר בן ה-18 צ'רלי פטינו, בבעיטה הראשונה שלו אי פעם בבוגרים. הוא גם עלה עם המספר 87 ועשה היסטוריה, כי אף שחקן במועדון לא הבקיע עם מספר גבוה יותר על גבו.