ג'ק גריליש: "המעבר למנצ'סטר סיטי הרבה יותר קשה ממה שחשבתי"

play
הרגיז את המאמן. גריליש | רויטרס
שערים נפלאים לקאנסלו ולמחרז ב-0:4 של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל 02:24

השחקן שנרכש ב-100 מיליון פאונד מאסטון וילה התייחס לקשיים בריאיון לסקיי: "אנשים כל הזמן תוהים האם אני שווה את הכסף"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

באנגליה נערכים לקראת מחזור חג המולד החגיגי מחר (ראשון), זאת בצל השתוללות האומיקרון ודחיית שלושה משחקים מהמחזור בשל מכת נדבקים בקורונה בקרב הקבוצות. מי שכן תשחק, היא האלופה מנצ'סטר סיטי שתארח את לסטר סיטי (17:00, ספורט2). לקראת המשחק, התראיין ג'ק גריליש לסקיי וסיכם את פתיחת העונה עבורו, זאת לאחר שהפך לשחקן האנגלי הראשון אי פעם שעבר את תג המחיר של 100 מיליון ליש"ט כשעבר הקיץ מאסטון וילה לקבוצה של פפ גווארדיולה.

פתיחת העונה של גריליש ידעה עליות מורדות. השחקן כבש עד כה שני שערים ובישל פעמיים, כאשר במשחק הליגה האחרון מול ניוקאסל הוא לא שיחק לאחר שנצפה יוצא ממועדון לילה יחד עם חברו לקבוצה פיל פודן בתום ה-0:7 על לידס במחזור שלפני כן. "אני חושב שאני די בסדר עד כה", אמר גריליש התייחסו ליכולת שלו מאז הצטרף לסיטי. "אבל יש לי עוד כל כך הרבה לתת. המעבר הזה הוא הרבה יותר קשה ממה שחשבתי שהוא יהיה, אני עדיין לומד להתאים את עצמי למצב. אני רוצה לכבוש ולבשל הרבה יותר ב-2022".

ג'ק גריליש שחקן מנצ'סטר סיטי
"אנשים כל הזמן תוהים אם אני שווה את הכסף". גריליש | רויטרס

השחקן בן ה-26 התייחס לקשיים: "הסטנדרטים פה מטורפים, על המגרש – וגם מחוצה לו. זה בלתי נתפס, אבל זה מסביר מצוין איך המועדון מצליח כל כך לאורך השנים". על תג המחיר: "העובדה ששילמו עליי 100 מיליון ליש"ט גורמת לכך שאנשים כל הזמן יתהו האם אתה שווה את הכסף. 'איפה השערים?', 'איפה הבישולים?' אני מבין את זה. אני חושב שזו זכות שהמועדון בחר להוציא עליי סכום כזה ואני מקווה שאוכל להחזיר לו עם שערים ותארים".

גריליש, ששיחק העונה לראשונה בליגת האלופות, התייחס גם לכך: "זה כל כך שונה מהפרמיירליג. שיחקתי בעבר במפעלים באירופה, וממש רציתי לשחק בליגת האלופות. זו הרגשה מדהימה לשמוע את ההמנון של ליגת האלופות, זה גרם לי לצבוט את עצמי. זה התואר שכל הכדורגלנים חולמים לזכות בו".