"הייתי בטוח שהולכים לירות בי": שחקן מהפרמיירליג חושף את רגעי האימה

כוחות משטרה
כוחות משטרה | VALERIE MACON / Contributor

קורטני האוס מאסטון וילה שחזר את האירוע המזעזע, שבמהלכו חמישה בריונים ניסו לחטוף אותו ושברו בקבוק זכוכית על ראשו: "פתאום הדלתות נפתחו והם החלו לצעוק 'תפסו אותו! תפסו אותו'. זה היה סיוט"

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על שחקן אסטון וילה, קורטני האוס, הייתה בתחילת החודש, אז מאות ילדים ניצלו לאחר שהכדורגלן ריסק את הלמבורגיני שלו לתוך בית ספר יסודי. כעת, הבלם בן ה-26 החליט לחשוף תקרית מזעזעת ב-2018, שבמהלכה חמישה בריונים ניסו לחטוף אותו.

כששיחק במדיה של ג'ילינגהאם, האוס הגיע עם חבריו לאוקספורד סירקס במטרה לעשות שופינג ולאחר מכן התברר כי במשך 40 דקות רכה חשוד עקב אחריו, כל הדרך חזרה לביתו. הכדורגלן הודה שהיה בטוח בהתחלה כי מדובר במתיחה במסגרת התוכנית הדוקומנטרית שהפיקו על הקריירה שלו ."הלכתי לכיוון דלת הכניסה של הבית כשלפתע מכונית עצרה", סיפר הבלם.

"פתאום, כל הדלתות נפתחו חמישה בחורים קפצו החוצה וחשבתי שזו מתיחה, אבל אחד אז אחד מהם צעק 'תפסו אותו תפסו אותו!'. זה היה מלחיץ, הם ניסו לחטוף אותי". האוס, שנמצא בכושר מעולה, הצליח להילחם בבריונים והשבית אחד מהם,רגע לפני שחטף חבטה רצינית לראשו ממה שהוא מאמין שהיה בקבוק זכוכית. הוא נותר עם חתך רציני בצד של ראשו. "הצלקת היא מבקבוק שבור שהתנפץ לי על הראש", סיפר. הוא הצליח לברוח למורד הרחוב אבל לא דפק על דלתות השכנים כיוון שחשש להפחיד אותם. "אמצע הלילה, בחור שחור מלא בדם, זה לא נראה טוב", סיפר.

הבלם החליט לרוץ לבית החולים הקרוב ביותר וכשהגיע ליעד הבחין שוב בחבורת הבריונים וכאן כבר חשש שמא יפתחו את החלון ויירו בו. "זה היה סיוט. החלונות של הרכב היו שחורים אז לא יכולתי לראות פנים בכלל. הייתי בטוח שהם הולכים לירות בי". למזלו, אמבולנס שהגיע למקום הצליח להבריח ברגע האחרון את הבריונים והאוס זכה לטיפול רפואי בבית החולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי