לוקאקו: "אני לא מרוצה מהמצב. טוכל בחר בשיטה אחרת, אך לא אוותר"

play
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. לוקאקו מאוכזב | אימג'בנק GettyImages, James Williamson
לוקאקו שוב הבקיע, אבל צ'לסי ספגה בתוספת הזמן נגד ברייטון 02:53

חלוץ צ'לסי הפתיע: "פיזית אני בסדר, אמשיך לעבוד". הבלגי התנצל בפני אוהדי אינטר על העזיבה והוסיף: "אני יודע שאחזור, מקווה שזה יקרה כשעוד אהיה מספיק טוב"

קבוצות: צ'לסי אינטר
(גודל טקסט)

לצד ההעברות המתוקשרות של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בקיץ האחרון, גם רומלו לוקאקו הפך לאחת ההעברות המשמעותיות של חלון ההעברות האחרון כאשר נמכר מאינטר לאלופת אירופה, צ'לסי.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם רומלו לוקאקו
שפע מחמאות ללוקאקו. טוכל | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill

החלוץ הבלגי ששב לסטמפורד ברידג' הבקיע שבעה שערים ב-18 הופעות העונה בכחול, אך לאחרונה סבל מפציעות שהוציאו אותו מהקצב וגרמו לקבוצתו לאבד גובה במאבק האליפות. לקראת ראיון שיתפרסם מחר (שישי) ב"סקיי איטליה", בארץ המגף פרסמו כמה ציטוטים מסקרנים במיוחד של מלך שערי נבחרת בלגיה בכל הזמנים.

"מבחינה פיזית אני בסדר, אני לא מרוצה מהמצב בצ'לסי", הפתיע לוקאקו, "תומאס טוכל בחר לשחק בשיטה אחרת. אני לא אוותר, אמשיך לעבוד ואהיה מקצוען. אני לא מרוצה, אבל עובד קשה ואסור לי להרים ידיים".

חלוץ אינטר רומלו לוקאקו
חולם על חזרה. לוקאקו במדי אינטר | רויטרס

בהקשר האיטלקי, לוקאקו דיבר גם על אינטר, אותה עזב הקיץ אחרי שנתיים ועם תואר אליפות ראשון מאז 2010: "כל מה שקרה בקיץ שעבר לא היה צריך להתרחש כך. הדרך בה עזבתי את אינטר והתקשורת שלי עם האוהדים מפריעה לי. אני רוצה להתנצל בפני אוהדי אינטר כי הדרך בה עזבתי הייתה צריכה להיות שונה. הייתי צריך לדבר איתם קודם כל, בגלל שהדברים שהם עשו עבורי ועבור המשפחה נשארים לכל החיים".

בנוסף, לוקאקו סיפר כי בהמשך הקריירה הוא ירצה לחזור לנראזורי: "תמיד אמרתי שאני אוהב את אינטר, אני יודע שאחזור אליה, אני מאוד מקווה. אני מאוהב באיטליה ומקווה שלא אחזור בסוף הקריירה, אלא כשאהיה עדיין מספיק טוב כדי לזכות בעוד בדברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי