ז'ואאו קאנסלו הותקף בביתו על ידי פורצים: "ארבעה פחדנים פגעו בי"

play
חוויה קשה. קאנסלו אחרי התקיפה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
פודן חזר להרכב וכבש, מנצ'סטר סיטי ניצחה בברנטפורד וברחה בפסגה 01:57

מגן מנצ'סטר סיטי חשף את המקרה הטראומתי ותיעד את עצמו עם חתכים בפנים: "לא מצליח להבין את הרשעות של אנשים". יחמיץ את ארסנל?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ז'ואאו קאנסלו חשף אמש (חמישי) בשעת לילה מאוחרת, שהותקף בביתו במנצ'סטר על ידי ארבעה פורצים. המגן הימני של מנצ'סטר סיטי העלה לאינסטגרם תיעוד שלו עם חתכים בפניו כשנותרו כתוצאה מעימות עם הפושעים, שנסו מביתו עם תכשיטים ורכוש לאחר שהסתננו אליו באין מפריע, בשעה שהשחקן ובני משפחתו שהו בבית.

"לצערי, היום נפלתי קורבן להתקפה של ארבעה פחדנים שניסו לפגוע בי ובמשפחתי", כתב קאנסלו. "כשאתה מראה התנגדות, זה מה שקורה לצערי. לא מצליח להבין את הרשעות שיש באנשים. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שעם הרבה מזל, אני ומשפחתי יצאנו מזה בשלום. אחרי כל כך הרבה מכשולים שעברתי בחיי, זה רק עוד מכשול קטן שאעבור. אני חזק, כמו תמיד".

שחקן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו אחרי שהותקף על ידי פורצים
חוויה קשה. קאנסלו אחרי התקיפה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בתיהם של כדורגלנים הפכו בשנים האחרונות למטרה עבור עברייני רכוש, שלעיתים קרובות פועלים בשעה של משחקים או אימונים. קאנסלו, לעומת זאת, נאלץ לחוות את הטראומה כשהוא נמצא בביתו. לפי דיווחים באנגליה, נציגים מסיטי הגיעו לבקר את משפחת קאנסלו אחרי המקרה המפחיד, והשחקן עצמו עדיין מתלבט אם לשחק נגד ארסנל ביום שבת, לאור הנסיבות.

בהודעה רשמית מטעם מנצ'סטר סיטי ציינו ש"אנחנו המומים ממה שקרה לז'ואאו הלילה, ותומכים בו ובבני משפחתו. נעזור למשטרה ככל שניתן כדי לאתר את העבריינים".

קאנסלו נמצא בפריחה אדירה בקריירה, והפך העונה לאחד משחקני המפתח במנצ'סטר סיטי, כשפפ גווארדיולה משתמש בו בצורה ייחודית בתור כלי נשק התקפי משמעותי, על אף תפקידו במגרש.