צפו בתקציר: 2:3 לברייטון על אברטון, 1:3 יקר ללידס נגד ברנלי

play
בלם ברייטון, דן ברן | GettyImages, PAUL ELLIS
חמישה שערים ופנדל מוחמץ: 2:3 גדול לברייטון על אברטון 02:34

הטופיז שבו לשחק אחרי כשבועיים, אבל במהרה נקלעו לפיגור כפול וקלברט לואין ששב מפציעה ארוכה החמיץ פנדל ברשלנות. ניצחון יקר לביילסה מול דייץ', ברנטפורד הפכה ל-1:2 על אסטון וילה

(גודל טקסט)

עוד לפני המשחק המרכזי בין צ'לסי לליברפול, המחזור ה-21 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. לידס גברה 1:3 על ברנלי בקרב תחתית, אברטון שחזרה לכר הדשא אחרי כשבועיים נכנעה בביתה 3:2 לברייטון וברנטפורד השלימה מהפך ביתי בניצחון 1:2 על אסטון וילה.

חלוץ אברטון דומיניק קלברט לואין אחרי החמצת פנדל
לא כך הוא ציפה לחזור. קלברט לואין אחרי החמצת הפנדל | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS

אברטון – ברייטון 3:2

רפא בניטס ושחקניו לא היו שותפים לחגיגת חג המולד בעקבות התפרצות קורונה ופצועים רבים בסגל, ואחרי כשבועיים שלא שיחקו, מאז ה-1:1 נגד צ'לסי, הם שבו לכר הדשא וזה הסתיים בהפסד צורם. השחפים עלו ליתרון כפול כעבור 21 דקות משער מרהיב של אלכסיס מקאליסטר בדקה השלישית ושל הבלם דן ברן בחלוף 18 דקות, וכשכבר ניתנה לטופיז ההזדמנות לחזור, החלוץ דומיניק קלברט-לואין – במשחקו הראשון מאז המחזור השלישי – בעט פנדל גבוה מעל השער בדקה ה-25.

בדקה ה-52 אנתוני גורדון מצא את הרשת והחזיר את אברטון למשחק למרות הכל, אולם מקאליסטר שוב מצא את הרשת וקבע 1:3 בדקה ה-71. גורדון צימק פעם נוספת כעבור חמש דקות, אבל לא מעבר. בסיום 2:3 לברייטון.

ג'ק הריסון, לידס
ניצחון יקר ללידס בתחתית. הריסון חוגג | אימג'בנק GettyImages, George Wood

לידס – ברנלי 1:3

ניצחון דרמטי ללידס בקרב התחתית. ברנלי הגיעה למפגש אחרי הפסד 3:1 באולד טראפורד למנצ'סטר יונייטד ולאחר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא לא הייתה יכולה להרשות לעצמה למעוד גם נגד לידס שלא ניצחה ארבעה מחזורים רצופים וספגה 14 שערים בשלושת המשחקים האחרונים, אבל מרסלו ביילסה ושחקניו, שלא שיחקו מאז ה-18.12 בעקבות מקרי קורונה ופציעות בסגל, עמדו במוטל עליהם ופתחו פער של שמונה נקודות בין השתיים. ג'ק הריסון (39) ניצל שגיאה קשה בהגנת האורחת כדי לכבוש ראשון, אך מקס קורנה בכדור חופשי אדיר איזן את התוצאה בדקה ה-54. מי שעשו את ההבדל בסופו של דבר היו סטיוארט דאלאס ודניאל ג'יימס שכבשו בדקות 77 ו-93 בהתאמה.

שחקני ברנטפורד חוגגים
מהפך נהדר מול החבורה של ג'רארד. שחקני ברנטפורד | אימג'בנק GettyImages, Alex Pantling

ברנטפורד – אסטון וילה 1:2

הדבורים עצרו רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות והנחילו הפסד שני ברציפות לחבורה של סטיבן ג'רארד, שמאז הגעתו לברמינגהאם בתחילת נובמבר נכנע רק לגדולות מנצ'סטר סיטי, ליברפול וצ'לסי. הפתיחה דווקא הייתה של האורחת שעלתה ליתרון משער של דני אינגס בדקה ה-16 מבישול אדיר של אמיליאנו בואנדיה, אבל יואן ויסה השווה ל-1:1 בדקה ה-42. מי שהשלים את המהפך והכריע את ההתמודדות היה מדס רורסלב ראסמוסן בדקה ה-83.

משחקי שבת במחזור ה-21 בפרמיירליג

ארסנל – מנצ'סטר סיטי 2:1
ווטטפורד – טוטנהאם 1:0
קריסטל פאלאס – ווסטהאם 3:2