קוטיניו החזיר את אסטון וילה מ-2:0 ל-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד

play
בכורה חלומית. קוטיניו חוגג | רויטרס
קוטיניו כבש ובישל בבכורה באסטון וילה, שחזרה מפיגור ל-2:2 מול יונייטד 03:16

בכורה חלומית לברזילאי שנכנס בדקה ה-68, בישל לראמזי (77), כבש בעצמו (82) ומחק שני שערים מוקדמים של פרננדש (6 ו-67). השדים האדומים שוב ללא ניצחון בליגה

(גודל טקסט)

בצל שני המשחקים שנדחו, ולאחר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי, המחזור ה-22 בפרמיירליג נמשך. מנצ'סטר יונייטד איבדה יתרון 0:2 מול אסטון וילה, כשפיליפה קוטיניו בבכורה נהדרת תרם שער ובישול וסידר נקודה לקבוצתו החדשה. שער שוויון דרמטי של ווטפורד בדקה ה-88 קבע 1:1 מול ניוקאסל, שפספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום. נוריץ' נחלצה מהמקום האחרון עם 1:2 על אברטון, שמתחילה להרגיש את חרב התחתית מרחפת מעליה.

שחקן אסטון וילה פיליפה קוטיניו חוגג עם קרני צ'וקוומקה
בכורה חלומית. קוטיניו חוגג | רויטרס

אסטון וילה – מנצ'סטר יונייטד 2:2

סטיבן ג'רארד עדיין ללא ניצחון על קבוצות הצמרת מאז הגיע לאסטון וילה, אך בהחלט יכול להיות מרוצה מהנקודה שחילץ וגם מהופעת הבכורה של המושאל הטרי מברצלונה פיליפה קוטיניו, שנכנס כמחליף והפך את המשחק לטובת המארחת. השדים האדומים לעומת זאת שוב ללא ניצחון ליגה לאחר ההפסד לוולבס במחזור שעבר, והם ממשיכים להתרחק מהמקום הרביעי. זה התחיל טוב מבחינת האורחת, כאשר ברונו פרננדש בעט כדור לא חזק מחוץ לרחבה, אך שוער וילה אמיליאנו מרטינס בטעות גדולה שמט את הכדור לשערו הוא (6).

במחצית השנייה, איבוד כדור של אסטון וילה עלה לה בשער נוסף, כאשר פרד מצא את פרננדש בתוך הרחבה, והפורטוגלי השלים צמד בבעיטה נהדרת למשקוף ופנימה (67). דקה לאחר השער השני של יונייטד נכנס קוטיניו כמחליף, ותוך תשע דקות בישל לג'ייקוב ראמזי את השער המצמק. חמש דקות לאחר מכן החזיר ראמזי בישול לכוכב החדש של אסטון וילה, והברזילאי דחק מקרוב את שערו הראשון במדי המארחת בהופעת הבכורה שלו.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש
צמד נהדר. פרננדש חוגג עם חבריו | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד. ברונו פרננדש בעט כדור לא חזק מחוץ לרחבה אך שוער וילה אמיליאנו מרטינס שמט אותו בשלומיאליות לשערו הוא.

דקה 12: אנתוני אלנגה הגיע היטב לכדור גובה, אך נגח אותו החוצה.

דקה 19: הגבהה חדה של אלכס טלס הגיעה למייסון גרינווד שעמד לבדו מול אמיליאנו מרטינס, אך הפעם שוער המארחת יצא היטב ועצר בצורה יפה את האיום של היריבה.

דקה 36: אמיליאנו בואנדיה הגיע נהדר לכדור קרן אך הנגיחה שלו נעצרה על ידי דוד דה חאה באינסטינקט מצוין.

דקה 60: אנתוני אלנגה בעט מתוך הרחבה כדור חד שפספס במעט את המסגרת וחלף ליד הקורה.

דקה 67: גול! 0:2 למנצ'סטר יונייטד. איבוד כדור של וילה הוביל למתפרצת של האורחת, שהסתיימה בכדור של פרד לברונו פרננדש, שבעט בבעיטה נהדרת למשקוף ופנימה.

דקה 77: גול! אסטון וילה צימקה ל-2:1. קוטיניו שנכנס תשע דקות לאחר מכן מצא את ג'ייקוב ראמזי, שכבש מתוך הרחבה והחזיר את המארחת למשחק.

דקה 82: גול! אסטון וילה השוותה ל-2:2. ג'ייקוב ראמזי החזיר בישול לקוטיניו, ומצא אותו בכדור רוחב. הברזילאי דחק מקרוב ומשלים שער ובישול בבכורה.

שחקני ווטפורד חוגגים עם ז'ואאו פדרו
שער שוויון דרמטי וקריטי. שחקני ווטפורד חוגגים | רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון – קריסטל פאלאס 1:1
לברייטון: יואקים אנדרסן (עצמי, 87). לפאלאס: קונור גלאגר (69).

ניוקאסל – ווטפורד 1:1
לניוקאסל: אלן סיינט-מקסימן (49), לווטפורד: ז'ואאו פדרו (88).

וולבס – סאות'המפטון 1:3
לוולבס: ראול חימנס (37, בפנדל), קונור קודי (59), אדאמה טראורה (90+1). לסאות'המפטון: ג'יימס וורד-פרוס (84).

נוריץ' – אברטון 1:2
לנוריץ': מייקל קין (עצמי, 16), אדם אידה (18). לאברטון: רישרליסון (60).

משחקי יום ראשון באנגליה:

ליברפול – ברנטפורד (16:00)
ווסטהאם – לידס (16:00)