קלופ: "בעולם נורמלי אולי לא היה סיכוי, אבל מה נורמלי כיום?"

play
יורגן קלופ, מאמן ליברפול | GettyImages, Michael Regan
ללא סלאח ומאנה: ליברפול הביסה 0:3 את ברנטפורד ועלתה למקום השני 02:48

המנג'ר, שציין 350 משחקים בליברפול בניצחון 0:3 על ברנטפורד, נשאל על סיכויי הקבוצה לחזור למאבק האליפות מול מנצ'סטר סיטי: "לא צריכים לשכנע אף אחד להאמין בנו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול נפרדה מברנטפורד ב-3:3 אדיר בסיבוב הראשון, אבל אתמול (ראשון), בלי כוכביה הגדולים מוחמד סלאח וסאדיו מאנה שיצאו לאליפות אפריקה, היא הצליחה לרשום 0:3 משכנע על הדבורים, לשוב למקום השני בפרמיירליג ולצמק את הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי ל-11 נקודות, בידיעה שיש לה משחק חסר נגד לידס להשלים ובכך אולי לשמור בחיים על החלום לשוב למאבק האליפות.

היה זה משחקו ה-350 של המאמן יורגן קלופ על הקווים בליברפול בקרוב לשבע שנים במועדון וכשהוא נשאל על כך בסיום, השיב: "אני מאוד שמח כאן. כשהגעתי ב-2015 המצב היה שונה לחלוטין", אמר המנג'ר שתחתיו זכתה הקבוצה בליגת האלופות וגם באליפות היסטורית אחרי 30 שנה, "כל דבר קטן שאנחנו מצליחים לעשות הוא משמעותי מאוד מכיוון שמדובר במועדון גדול שסביבו המון אמוציות . אנחנו בליברפול כמו משפחה אחת גדולה וכך אנחנו רוצים להישאר. לא תמיד יש מזל בחיים, אבל לי יש מזל".

יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול
"מה נורמלי בעולם כיום?. קלופ חוגג אחרי ברנטפורד | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS

קלופ נשאל לאחר המשחק אם הוא מאמין באפשרות שליברפול תתחרה במנצ'סטר סיטי על התואר. כידוע, האלופה ניצחה את כל 12 משחקיה האחרונים וגם אם ליברפול תנצח במשחק החסר שלה, הפער יצטמק ל-8 נקודות והמפגש הבא ביניהן ייערך במנצ'סטר בשבוע השני של חודש אפריל.

"אנחנו עוד רחוקים מאוד מסיום העונה ואנחנו לא צריכים לשכנע אף אחד מבחוץ שיאמין בנו. מי שרוצה להאמין ולהיות איתנו, יהנה מהדרך שנעשה – ואנחנו מתכוונים ללכת עד הסוף. אנחנו מוכנים לתת את הכל ולהתחרות ככל שנוכל, אבל אנחנו לא במצב לדבר על אליפות כרגע. נכון שאנחנו רחוקים 11 נקודות מהפסגה עם משחק חסר ושבעולם נורמלי אולי לא היה משתנה דבר, אבל מה נורמלי בעולם כיום? אנחנו ננסה לעשות את החלק השלנו, חוץ מזה אין לנו יותר מה לעשות".

אחרי 350 משחקים בליברפול, קלופ הוא עדיין המאמן עם אחוזי ההצלחה הגבוהים בתולדות המועדון. תחתיו ניצחה ליברפול 210 משחקים והבקיעה 727 שערים. באנפילד, כידוע, חוששים תקופה ארוכה מכך שהוא יעזוב עם סיום חוזהו בעוד שנתיים וחצי, כפי שטען בעבר שבכוונתו לעשות.