רשפורד הכריע בדקה ה-93 ומנצ'סטר יונייטד עלתה למקום הרביעי

דרמה בסיומו של משחק רע בקרב על הטופ 4, כאשר קבאני הכין לרשפורד שקבע 0:1 מול ווסטהאם. רחפן חשוד גרם להפסקת המשחק של ברנטפורד

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בפרמיירליג יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחונה הגדול של נוריץ' על ווטפורד בקרב ששינה מיקומים בתחתית. מנצ'סטר יונייטד עלתה למקום הרביעי עם 0:1 דרמטי על ווסטהאם, אסטון וילה ניצחה 0:1 בחוץ את אברטון וגם ניוקאסל אספה שלוש נקודות יקרות עם אותה תוצאה בלידס.

המשחק בין ברנטפורד לוולבס הופסק בעקבות רחפן חשוד שנצפה לפתע מעל המגרש. השופט הורה לכל השחקנים לרדת מכר הדשא, וחידש אותו לאחר מכן עם תוספת זמן של 19 דקות למחצית הראשונה, כאשר וולבס ניצחה בסופו של דבר 1:2.

מנצ'סטר יונייטד – ווסטהאם 0:1

בצל סערת כריסטיאנו רונאלדו ואחרי שרלף רנגניק עסק בכיבוי השריפה, מנצ'סטר יונייטד גירדה בשיניים ניצחון בקרב ישיר על המקום הרביעי. ווסטהאם כבר ניצחה מוקדם יותר העונה בתיאטרון החלומות, 0:1 בגביע הליגה, אבל בפרמיירליג לא עשתה את זה מאז ה-0:1 במאי 2007, וגם עם דייויד מויס זה לא קרה.

המחצית הראשונה הייתה טקטית ומשמימה, כאשר אף אחת מהקבוצות לא בעטה למסגרת. רונאלדו נפל ברחבה בדקה ה-36 ורצה פנדל, אבל השופט סימן לו לקום. ההזדמנות הראשונה הייתה של פרד בדקה ה-50, אבל השוער אלפונס אראולה הדף היטב לקרן. בדקות הסיום תומאש סוצ'ק נגח החוצה וכדור רוחב של דקלן רייס נהדף על ידי דויד דה חאה, בעוד רונאלדו נעצר אצל אראולה. ואז הגיעה הדקה ה-93: רונאלדו הריץ במתפרצת את המחליפים אנתוני מרסיאל ואדינסון קבאני, האורוגוואי (בספק נבדל?) העביר רוחב מצד ימין לעבר מרכוס רשפורד שכבש מקרוב וסידר ניצחון דרמטי. יונייטד במקום הרביעי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרכוס רשפורד
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרכוס רשפורד | רויטרס
נבדל? קבאני מסדר את שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד מול ווסטהאם
| צילום מסך, ספורט1

ווטפורד – נוריץ' 3:0

ניצחון חוץ גדול לקבוצה של דין סמית', שעלתה באופן זמני מעל הקו האדום, לאחר שהייתה במקום האחרון רוב העונה. זוהי הפעם השנייה העונה שנוריץ' מחברת שני ניצחונות רצופים, והפעם היה זה אחד חשוב בקרב ישיר מול יריבה לתחתית. ג'ושוע סרג'נט כבש שער נהדר עבור האורחת בדקה ה-51 לאחר בישול של טימו פוקי, כאשר שלוש דקות לאחר מכן נפל החשמל בוויקראג' קוטג' רואד. המשחק הופסק למשך כעשר דקות, וחודש כששב החשמל.

מרגע חידוש המשחק הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, וזו הייתה נוריץ'. שלוש דקות לאחר חידוש המשחק השלים סרג'נט צמד (74), כאשר עמנואל דניס מהקוטג'רס ראה צהוב שני ואדום, ארבע דקות לאחר מכן. שתי דקות בתוך הדקה ה-90 כבש יוראי קוצ'קה שער עצמי, ו-ווטפורד שקטעה רצף של שישה הפסדים במחזור שעבר, שבה להפסיד וירדה מתחת לקו האדום במקום נוריץ', שעלתה למקום ה-17.

הפסקת חשמל במשחק בין ווטפורד לבין נוריץ'
החשמל חזר, ונוריץ' הביסה את ווטפורד בדרך מעל הקו האדום | אימג'בנק GettyImages, Julian Finney

אברטון – אסטון וילה 1:0

תשעה ימים אחרי שעזב את הטופיז, לוקא דין פתח במדי אסטון וילה וגם בישל את שער הניצחון בגודיסון פארק. המגן הצרפתי הרים כדור קרן ואמיליאנו בואנדיה כבש בנגיחה אחורית יפה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשלאחר מכן זרקו האוהדים בקבוקים שפגעו בראשו של דין וגם במאטי קאש. דאנקן פרגוסון, ממלא המקום של אברטון לאחר פיטוריו של רפא בניטס, לא הצליח למצוא תשובה במחצית השנייה וסטיבן ג'רארד חגג ניצחון בדרבי האישי שלו.

שחקני אסטון וילה סביב לוקא דין, מאטי קאש שנפגעו מחפצים שנזרקו לעברם
שני המגנים נפגעו מהבקבוקים. לוקא דין ומאטי קאש על הדשא | אימג'בנק GettyImages, James Gill – Danehouse

משחקים נוספים

ברנטפורד – וולבס 2:1
לברנטפורד: אייבן טוני (72). לוולבס: ז'ואאו מוטיניו (48), רובן נבס (78)

לידס – ניוקאסל 1:0
לניוקאסל: ג'ונג'ו שלבי (75)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג

ארסנל – ברנלי
קריסטל פאלאס – ליברפול
לסטר סיטי – ברייאון
צ'לסי- טוטנהאם