הווידוי של רוני: "עליתי במטרה לפצוע את אחד משחקני צ'לסי"

play
וויין רוני מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
סנסציית ענק: רונאלדו החמיץ פנדל, מנצ'סטר יונייטד עפה מהגביע 03:40

כוכב מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה בעבר חשף שבמשחק העונה ב-2006, בו פצע את ג'ון טרי, הוא החליף פקקים בנעליים בכוונה כדי לפצוע. ייענש אחרי 16 שנה?

(גודל טקסט)

הכדורגלנים האנגלים מייצרים שערוריות ופרשיות ופרשיות על בסיס יום יומי והסערה החדשה נוגעת לוויין רוני. מאמן דרבי קאונטי כיום ובעברו הכוכב הגדול של מנצ'סטר יונייטד ושל נבחרת אנגליה, סיפר השבוע על משחק אחד ומיוחד שבו ניסה לפצוע בכוונה את אחד מכוכבי היריבה, אלא שעל פי "האתלטיק" הוא עלול להיענש על כך – על אף שמדובר מאירוע משנת 2006.

בריאיון שהעניק רוני הוא סיפר כי ב-2006, למשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי עלה בכוונה עם נעלי כדורגל שהפקקים שלהם ארוכים יותר מבדרך כלל וזאת במטרה לפצוע את אחד משחקני היריבה, שהייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח רשמית את האליפות, והוא אכן פצע את אחד מהם.

וויין רוני, ג'ון טרי
נשארו ביחסים טובים. טרי ורוני בקיץ 2006 בנבחרת | אימג'בנק GettyImages, Jamie McDonald

"לפני המשחק בחרתי להחליף פקקים במטרה לפצוע מישהו, כי לא יכולתי לעמוד בזה שצ'לסי יכולה לקחת אליפות", סיפר רוני בריאיון ל"מייל אונליין", "זה לא היה מנוגד לתקנון, הפקקים היו בגודל חוקי, אבל הם פשוט היו גדולים יותר מהרגיל".

מי שנפצע באותו משחק היה הבלם ג'ון טרי, שנפגע מתיקול חריף של רוני וגם על כך דיבר החלוץ: "הוא עזב את האצטדיון על קביים, אני חושב שהשארתי חור ברגל שלו ואחרי המשחק חתמתי על החולצה שלי והבאתי לו אותה. אחרי מספר שבועות כתבתי לו שאני מבקש שיחזיר לי את הפקק שנשאר לו ברגל. אם תסתכלו אחורה על חגיגות האליפות שלהם, טרי נפצע מהתיקול שלי".

טרי ככל הנראה לא שמר טינה לרוני ותייג אותו בציוץ בו כתב: "זו הפעם כשנכנסת בי והפקק מהנעל נשאר לי ברגל?", לצד אימוג'ים צוחקים. יש לציין שטרי השלים 90 דקות באותו מפגש שהסתיים בניצחון 0:3 של צ'לסי ובזכייה באליפות, אולם החמיץ את מחזורי סיום העונה.

הערב (שלישי) פורסם כי ההתאחדות האנגלית כבר פנתה לרוני בנושא וביקשה התייחסות נוספת שלו לאותו אירוע מלפני שנים רבות, כך שבהחלט ייתכן שיהיו התפתחויות והמאמן אף ייענש.

בימים אלה רוני קונה את מעמדו כאליל אוהדי דרבי קאונטי, לאור סירוביו לעזוב את הקבוצה שממאזנה הופחתו 21 נקודות – תחילה בעקבות הפרת חוקי הפייר-פליי הפיננסי ולאחר מכן כתוצאה מכניסה להליך של פשיטת רגל. לאחר 29 מחזורים, דרבי במקום לפני האחרון עם 15 נקודות במאזנה, במרחק סביר של שבע נקודות מחוף מבטחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי