שער עצמי של שוער וולבס בדקה ה-95 סידר לארסנל ניצחון דרמטי

play
השער העצמי של שוער וולבס ז'וזה סה מול ארסנל | רויטרס
בדקה ה-95: שער עצמי של שוער וולבס סידר לארסנל מהפך אדיר וניצחון דרמטי 02:13

הקבוצה של מיקל ארטטה הפכה פיגור ל-1:2 בשניות הסיום. המחליף ניקולא פפה כבש (82), לקאזט בעט כדור שנהדף פנימה על ידי ז'וזה סה

קבוצות: ארסנל וולבס
(גודל טקסט)

במשחק השלמה מהמחזור ה-20 שנערך הערב (חמישי) ניצחה ארסנל 1:2 את וולבס בזכות שער ניצחון דרמטי בדקה ה-95. שתי הקבוצות הגיעו במומנטום טוב כשכל אחת מהן ניצחה את שני משחקיה האחרונים. כמו בלא מעט משחקים העונה, התותחנים הציגו משחק לא טוב ונקלעו לפיגור, אך הצליחו בסופו של דבר להשיג את המהפך דרמטי שהעלה אותם למקום החמישי על חשבון ווסטהאם, כשהם רחוקים נקודה בלבד ממנצ'סטר יונייטד שבמקום הרביעי.

בדקה ה-10 ניצל וואנג הי צ'אן טעות איומה של גבריאל, שהחזיר כדור לא טוב לשוערו ארון ראמסדייל. הדרום קוריאני ניצל זאת כדי לחטוף, לחלוף על פני ראמסדייל ולגלגל פנימה מזווית קשה את הראשון של וולבס. ארסנל בעטה לא פחות מ-25 פעמים לשער של האורחת כדי להשיג את השוויון, אך לא הייתה מדויקת כאשר רק ארבע בעיטות פגעו במסגרת. אחת מהן הייתה של המחליף ניקולא פפה, שניצל בישול של מחליף נוסף – אדי אנקטייה – והשווה (82).

שחקן ארסנל ניקולאס פפה
שינה את המשחק לארסנל. פפה | רויטרס

חמש דקות בתוך תוספת הזמן, כשהיה נראה ששתי הקבוצות הולכות לחלוק נקודה, מצא פפה את לקאזט בתוך הרחבה בתום התקפה יפה של ארסנל, והחלוץ כבש מזווית קשה באדיבותו של שוער האורחת ז'וזה סה, שהדף את הכדור פנימה לאחר הבעיטה של הצרפתי ונתן את האות לחגיגות של השחקנים של מיקל ארטטה.

המחזור ה-20 יושלם במלואו במהלך חודש מרץ עם שני משחקים:

לידס – אסטון וילה (10 במרץ, 14:45)
אברטון – ניוקאסל (17 במרץ, 15:45)