ז'וטה סידר ניצחון דחוק: ליברפול מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע

play
שלח את ליברפול למפגש עם סיטי בחצי הגמר. ז'וטה | רויטרס
בכל החזיתות: סיטי חגגה על סאות'המפטון עם 1:4 נהדר בדרך לחצי גמר הגביע 03:17

המייטי רדס ניצחו 0:1 את נוטינגהאם ויתמודדדו מול האלופה שהביסה 1:4 את סאות'המפטון. צ'לסי תפגוש את פאלאס במשחק הנוסף

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי הבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע האנגלי, תמונת ארבע העולות לשלב חצי הגמר הושלמה היום (ראשון). ליברפול עלתה לאחר 0:1 קשה בחוץ עלה נוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ, ותפגוש בחצי את האלופה ומוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי לקרב ענק. הקבוצה של פפ הביסה 1:4 את סאות'המפטון בדרך לקרב מול היריבה הגדולה שלה על האליפות. העולה הרביעית היא קריסטל פאלאס שהביסה 0:4 את אברטון ותהיה היריבה של צ'לסי בשלב הבא.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול כובש מול נוטינגהאם פורסט
שלח את ליברפול למפגש עם סיטי בחצי הגמר. ז'וטה | רויטרס

נוטינגהאם פורסט – ליברפול 1:0

המסע הנהדר של הקבוצה מליגת המשנה מסתיים בשלב רבע הגמר. פורסט, שהדיחה בדרך את ארסנל ולסטר הקשתה לא מעט גם על השחקנים של יורגן קלופ, שהצליחו לפרוץ את הסכר רק בדקה ה-78. קלופ ערך חילוף מרובע בדקה ה-64, אך הישועה הגיעה לו בסופו של דבר משניים מהשחקנים שפתחו בהרכב, כאשר קוסטאס צימיקאס מצא את דיוגו ז'וטה 22 דקות לסיום, והפורטוגלי סיים היטב מול שוער המארחת בדרך לשער היתרון של המייטי רדס – שהפך גם לשער הניצחון בדרך למפגש ענקים עם האלופה ומוליכת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ריאד מחרז
האלופה טיילה לחצי הגמר. שחקני סיטי חוגגים עם מחרז | אימג'בנק GettyImages, Mike Hewitt

סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי 4:1

האלופה ומוליכת הפרמיירליג שבה להבקיע לאחר שתי תוצאות 0:0 בליגת האלופות ובליגה, ושמרה על האפשרות לזכות בטרבל פתוחה. ראחים סטרלינג העלה את הסיטיזנס ליתרון בדקה ה-12, אך שער עצמי של אמריק לאפורטה קבע 1:1. האורחת קיבלה פנדל אותו שלח קווין דה בראונה פנימה (62) כאשר שני המחליפים שנכנסו דקה לאחר מכן, ריאד מחרז ופיל פודן התכבדו בשני שערים נוספים וסגרו עניין. האנגלי עשה זאת בדקה ה-45, בעוד האלג'יראי חתם שלוש דקות לאחר מכן מבישול של אילקאי גונדואן.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים
חגיגה באדום – כחול. שחקני קריסטל פאלאס | רויטרס

קריסטל פאלאס – אברטון 0:4

הלונדונים שבים למעמד חצי הגמר לראשונה מאז ההפסד למנצ'סטר יונייטד בגמר 2016, פרנק למפארד והטופיז יתמקדו עד סוף העונה במאבקי ההישרדות. האורחת מליברפול ניסתה לייצר מומנטום חיובי אחרי שגברה על ניוקאסל, אך בפעם השנייה העונה ספגה לפחות שלישייה בסלהרסט פארק.

מארק גוואהי, שזומן בשבוע שעבר לנבחרת אנגליה בפעם הראשונה בקריירה, נגח לרשת של ג'ורדן פיקפורד את השער הראשון בדקה ה-25, ז'אן פיליפ מאטטה דייק עם בעיטה מקרוב ארבע דקות להפסקה. בדקה ה-79 מייקל אוליסה שלח בעיטה קשתית לקורה, ווילפריד זאהה העירני הגיב ראשון ובעט לרשת את הריבאונד. את ההצגה השלים המחליף וויל יוז, שהבקיע בדקה ה-88 אחרי ארבע דקות בלבד על המגרש. פטריק ויירה חגג משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בדרך לאחד ההישגים הגדולים בקריירת האימון שלו