תחושת החמצה: 1:1 באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער | רויטרס
שער נהדר של כריסטיאנו רונאלדו הציל את יונייטד מהפסד ביתי מול צ'לסי 03:38

הבלוז התארחו בתיאטרון החלומות וקיוו לנצח בו לראשונה זה עשור, אבל פספוסים של ג'יימס והאברץ עלו ביוקר. כשמרקוס אלונסו (60) כבר מצא את הרשת וקבע יתרון מוצדק, היה זה כריסטיאנו רונאלדו (62), מי אם לא הוא, שבמהרה חילץ נקודה עבור השדים האדומים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הגיעה למפגש נגד צ'לסי בידיעה שסיכוייה לסיים את העונה במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות קלושים, אבל ניצחון עוד היה משאיר אותה בחיים. למזלם הגדול של רלף רנגניק והשדים האדומים, הם לפחות לא הפסידו ב-1:1 נגד הבלוז ושוב היה זה כריסטיאנו רונאלדו שהציל אותם.

הקבוצות נפגשו הערב באולד טראפורד במסגרת משחק שהוקדם מהמחזור ה-37 בפרמיירליג, וחלוקת הנקודות משמעותה שצ'לסי הגדילה את היתרון מארסנל לשש נקודות ואילו יונייטד נותרה שישית, אבל היא עם שני משחקים עודפים לעומת ארסנל הרביעית וטוטנהאם החמישית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד
שוב היה בזמן ובמקום הנכון. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

יונייטד הגיעה למשחק בסגל חסר במיוחד, ללא הפצועים הארי מגווייר, פול פוגבה, אדינסון קבאני, לוק שואו, פרד, ג'יידון סאנצ'ו וארון וואן ביסאקה, אבל למזלה יש לה בחוד את כריסטיאנו רונאלדו שגם היום כבש את השער היחיד של הקבוצה במשחק כדי לחלץ אותה מפיגור – למעשה CR7 רשם היום ציון דרך כשכבש את כל חמשת שעריה האחרונים של הקבוצה, דבר שלא קרה מאז רובין ואן פרסי באפריל 2013.

שערו של כריסטיאנו רונאלדו היה בדקה ה-62, ומי שמצא את הרשת שתי דקות לפניו היה מגן צ'לסי מרקוס אלונסו, שנהנה מבישול של קאי האברץ. הגרמני אמנם בישל, אבל גם החמיץ שלושה מצבים גדולים במהלך המשחק ובהחלט עלה לצ'לסי בהזדמנות לנצח באולד טראפורד לראשונה מאז חודש מאי 2013, אז כבש את שער הניצחון לזכותה חואן מאטה שעלה היום מהספסל ביונייטד. אגב, צ'לסי לא ניצחה את יונייטד במסגרת הליגה מאז נובמבר 2017 והיא בהחלט יכולה להרגיש פספוס על כך שלא עשתה זאת היום.

קאי האברץ, שחקן צ'לסי
שלוש הזדמנויות לא מנוצלות מול דה חאה. האברץ | אימג'בנק GettyImages, Michael Steele

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אלכס טלס, רפאל וראן, ויקטור לינדלוף, דיוגו דאלוט, נמניה מאטיץ' (פיל ג'ונס, 79), סקוט מקטומיניי, מרכוס רשפורד (חואן מאטה, 79), ברונו פרננדש, אנתוני אלנגה (אלחנדרו גרנאצ'ו, 90), כריסטיאנו רונאלדו.

צ'לסי: אדואר מנדי, אנטוניו רודיגר, טיאגו סילבה, ריס ג'יימס, מרקוס אלונסו, ססאר אספיליקואטה, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה (רובן לופטוס צ'יק, 82), מייסון מאונט, קאי האברץ (כריסטיאן פוליסיץ', 70), טימו ורנר (רומלו לוקאקו, 70).

מהלך משחק

דקה 6: אלונסו פרץ בשמאל ומסר לג'יימס, המגן הימני בעט כדור חזק שדה חאה הדף היטב. מיד אחר כך גם ורנר ניסה את מזלו, אבל מזווית קשה לא הקשה על השוער.

דקה 10: טלס הרים לרחבה ומצא את פרננדש, שנגח כדור חלש לידיו של מנדי.

דקה 14: כריסטיאנו רונאלדו התעופף למספרת בתוך רחבת ה-5, אבל בעט החוצה ופספס הזדמנות פז.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
מספרת לא מוצלחת. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

דקה 18: ז'ורז'יניו מצא את קאנטה פנוי על סף הרחבה, הצרפתי בעט כדור חלש מדי למרכז השער ודה חאה קלט.

דקה 27: קאנטה שלח את האברץ בכדור עומק מצוין, הגרמני בעט מזווית קשה מתוך הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 28: ההזדמנות הטובה ביותר במשחק. קאנטה שוב מצא את האברץ בכדור עומק והפעם גם הותיר את הגרמני באחד על אחד מול דה חאה, אבל השוער סגר מצוין והדף לקרן. החמצה גדולה.

דקה 36: האברץ לא מפסיק להחמיץ. הפעם ג'יימס הרים מימין כדור מצוין והגרמני עלה לנגיחה, דה חאה באינסטינקט מצוין הדף לכדור ששוב הלך למרכז השער.

מרכוס אלונסו שחקן צ'לסי
גם הוא חגג. אלונסו | רויטרס

דקה 55: הקצב נרגע מאוד וגם השוערים במשך דקות ארוכות מחוסרי עבודה. צ'לסי טובה יותר, אבל לא מאיימת.

דקה 60, 0:1 לצ'לסי: הבלוז באו על שכרם ועלו ליתרון מוצדק. הרמה של ג'יימס מימין הגיעה להאברץ שספק ניסה לנגוח לשער וספק ניסה להוריד כדור, כך או אחרת הכדור הגיע אל מרקוס אלונסו שירה מהאוויר לרשת.

דקה 62, יונייטד חזרה ל-1:1: תגובת בזק של השדים האדומים. קאנטה שגה פעמיים, מאטיץ' הקפיץ לכריסטיאנו רונאלדו והאחרון בעט כדור מושלם כדי לקבוע שוויון מהיר.

דקה 80: מאונט מסר לג'יימס עם העקב, המגן נותר חופשי, סובב כדור לפינה הרחוקה ולמזלם של השדים האדומים פגש את הקורה ויצא החוצה.

דקה 91: הספרדי אלחנדרו גרנאצ'ו בן ה-17 נכנס במקום אלנגה להופעת בכורה בקבוצה הבוגרת וכמובן שגם בפרמיירליג.

המחזור ה-35 בפרמיירליג ייצא לדרך בשבת עם המפגש בין ניוקאסל לליברפול (14:30, ספורט1).