רנגניק: "כריסטיאנו רונאלדו יהיה עזרה אדירה לקבוצה בעונה הבאה"

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
שער נהדר של כריסטיאנו רונאלדו הציל את יונייטד מהפסד ביתי מול צ'לסי 03:38

מאמן מנצ'סטר יונייטד פירגן לפורטוגלי שכבש ב-1:1 מול צ'לסי וחתום על חמשת השערים האחרונים של השדים האדומים. התגובות והמספרים

(גודל טקסט)

לא הרבה נשאר מהעונה של מנצ'סטר יונייטד לאחר עוד משחק עם יכולת לא משכנעת אתמול (חמישי) במהלך ה-1:1 הביתי מול צ'לסי. הבלוז שלטו במשחק ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-60 משער נהדר של מרקוס אלונסו, אך מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו היה שם כדי להשוות עבור השדים האדומים שתי דקות לאחר מכן וחילץ נקודה עבור קבוצתו. עם זאת, המארחת לא ממש חגגה את הנקודה, לאור העובדה שהם רחוקים חמש נקודות מארסנל שבמקום הרביעי (המוליך לליגת האלופות בעונה הבאה), כשליונייטד יש שני משחקים עודפים על התותחנים.

לגבי רונאלדו, הוא חתום על חמשת השערים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד, ועל שמונה מתוך תשעת שעריה האחרונים. על אף הביקורת שעלתה נגדו בתקופה האחרונה והשמועות על כך שהמאמן החתם לשנה הבאה אריק טן האח לא יהיה מעוניין בו, הפורטוגלי בן ה-37 ממשיך לספק מספרים ולהחזיק על גבו את חבריו, אך לצערו ולצערם של האוהדים אינו מקבל עזרה, ויונייטד עם נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים.

התגובות

מאמן מנצ'סטר יונייטד ראלף רנגניק התייחס ליכולת של רונאלדו: "זה לא רק השער שלו, זו היכולת שלו בכללותה. הגישה שלו בגיל 37 היא לא דבר שגרתי. עם משחקים כאלה הוא יהיה עזרה אדירה לקבוצה בעונה הבאה". על האפשרות שהפורטוגלי ימשיך באולד טראפורד אמר הגרמני כי ההחלטה לא תלויה בו: "זו החלטה של אריק (טן האח) וכריסטיאנו לגבי מה יהיה הלאה, אבל היום הוא שיחק נהדר".

על היכולת של קבוצתו אמר רנגניק: "יש לנו בעיות בהגנה. אנחנו לא עומדים טוב מספיק ולא אגרסיביים מספיק. עם זאת, למרות שזה היה תיקו עם הרבה מזל, אני חושב שהנקודה הגיעה לנו. לפעמים ראינו את הפערים בין שתי הקבוצות, אבל הם שיחקו עם ה-11 הטובים ביותר שלהם ואנחנו עלינו בהרכב חסר".

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר בסיום: "היינו צריכים לצאת עם שלוש הנקודות. שיחקנו טוב מאוד ללא הכדור והצגנו יכולת מצוינת, אבל לא היינו נחושים מספיק ואולי גם היינו צריכים טיפה יותר מזל. זה קרה לנו קצת יותר מידי פעמים העונה שסיימנו בתיקו משחקים שגילינו בהם עליונות ברורה על היריבות. זה קרה לנו בעיקר בחלק הראשון של העונה. היינו צריכים לנצח כאן".

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את חמשת שעריה האחרונים של מנצ'סטר יונייטד, ושמונה מתוך תשעת שעריה האחרונים של קבוצתו.

* הפעם האחרונה ש-CR7 כבש נגד צ'לסי במדי מנצ'סטר יונייטד הייתה בגמר ליגת האלופות ב-2008, אז גברו השדים האדומים על הבלוז ואברהם גרנט בדרך לזכייה.

* צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הם שתי הקבוצות שהמפגשים ביניהם הניבו הכי הרבה תוצאות תיקו בפרמיירליג – 25.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-17 העונה בפרמיירליג והוא השתווה ליונג-מין סון במקום השני בטבלת מלך השערים בליגה האנגלית, כשמוחמד סלאח במקום הראשון עם 22 כיבושים.