טוטנהאם ניצחה 1:3 את לסטר, 1:2 לארסנל על ווסטהאם

play
יונג מין סון, שחקן טוטנהאם | GettyImages, Mike Hewitt
סון כיכב עם צמד ובישול, 1:3 קליל לטוטנהאם על לסטר 02:01

סון בישל לקיין וכבש פעמיים, התרנגולים לא התקשו מול השועלים שעלו בהרכב משני. התותחנים שבו למקום הרביעי הודות לשערים של שני הבלמים, צ'לסי נכנעה בגודיסון פארק 1:0 לאברטון משער של רישארליסון

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כשבמוקד המאבק על המקום הרביעי בין ארסנל לטוטנהאם. טוטנהאם ניצחה 1:3 את לסטר במשחק בו יונג מין סון כבש צמד וגם בישל להארי קיין, אבל בערב ארסנל ניצחה בחוץ 1:2 את ווסטהאם ושבה למקום הרביעי. במשחק נוסף מסקרן למדי שנערך, אברטון השיגה ניצחון קריטי עבורה, 0:1 ביתי על צ'לסי משער של רישארליסון הברזילאי.

יונג מין סון עם הארי קיין, שחקני טוטנהאם
הצמד-חמד שוב כיכב. סון וקיין | אימג'בנק GettyImages, Clive Rose

טוטנהאם – לסטר סיטי 1:3

אחרי שבעטה בדלי וצברה רק נקודה משש האחרונות, טוטנהאם ידעה שלאבד נקודות מול לסטר בהרכב משני זו אפילו לא אופציה אם היא רוצה לסיים במקום הרביעי. ואכן, החבורה של אנטוניו קונטה עשתה את המוטל עליה וניצחה בקלות הודות ליכולת משובחת של יונג מין סון וגם של הארי קיין. הדרום קוריאני תחילה בישל לקיין בכדור קרן מצוין בדקה ה-22, ובדקות 60 ו-79 כבש שני שערים יפהפיים מבישולים של דיאן קולוסבסקי שעלה מהספסל. קיין בזכות השער קטע בצורת של חמישה משחקי ליגה רצופים ושוב הבקיע מול היריבה החביבה עליו, אחת האקסיות אליהן הושאל בעבר, העלה את מאזנו מול השועלים ל-19 שערים – יותר מכל יריבה אחרת. לסטר, שנהנתה משער מצמק של קלצ'י איהנאצ'ו בתוספת הזמן, עלתה בהרכב משני וללא מרבית כוכביה מפני שהיא מתכוננת לחצי גמר הקונפרנס ליג ביום חמישי ברומא.

רישארליסון, חלוץ אברטון
שער יקר מפז. רישארליסון | GettyImages, Jan Kruger

אברטון – צ'לסי 0:1

אחרי שירדו מתחת לקו האדום, פרנק למפארד ושחקניו הפתיעו את הבלוז והוכיחו שהם לא יירדו ליגה כל כך מהר. צ'לסי לא ניצחה בארבעת הביקורים האחרונים שלה בגודיסון פארק וגם הפעם היא נוצחה, כשאת ההתמודדות הכריע הברזילאי רישארליסון שניצל שגיאה ענקית של הגנת צ'לסי כדי להבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-47. צ'לסי בעקבות ההפסד נותרה רביעית עם 66 נקודות במאזנה ועדיין לא הבטיחה את מקומה בטופ 4, הטופיז מנגד עדיין מתחת לקו האדום, אבל עם משחק חסר ועל כן הם תלויים בעצמם בקרב ההישרדות.

ווסטהאם – ארסנל 2:1

אחרי ניצחונות על צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ושעה קלה לאחר שטוטנהאם ניצחה בקלות את לסטר, ארסנל לא נלחצה ושמרה על המומנטום הנפלא עם ניצחון חשוב בדרבי מול הפטישים. דייויד מויס עלה בהרכב חזק על אף חצי גמר הליגה האירופית ביום חמישי נגד איינטרכט פרנקפורט ושחקניו בהחלט הקשו על ארסנל, אבל היו אלו שני שחקני ההגנה של מיקל ארטטה, רוב הולדינג שפתח בהיעדרו של בן ווייט וחברו למרכז ההגנה גבריאל, שכבשו בדקות 38 ו-54 בהתאמה וסידרו את שלוש הנקודות. בין לבין היה זה ג'רוד בואן (44) שאיזן זמנית עבור המארחת. בוקאיו סאקה, כוכב ארסנל שפתח בהרכב על אף שלא היה כשיר במאת האחוזים, סיים עם בישול והוחלף לבקשתו בדקה ה-87 מכיוון שנכנע לכאבים ברגלו.

גבריאל, בלם ארסנל
סאקה פתח, גבריאל הכריע. ארסנל שוב רביעית | אימג'בנק GettyImages, Julian Finney

המשחקים שנותרו לארסנל:

לידס (בית)
טוטנהאם (חוץ)
ניוקאסל (חוץ)
אברטון (בית)

המשחקים שנותרו לטוטנהאם:

ליברפול (חוץ)
ארסנל (בית)
ברנלי (בית)
נוריץ' (חוץ)