מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את ברנטפורד, שער בכורה לווראן

play
רפאל וראן, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג | GettyImages, Catherine Ivill
פרננדש, רונאלדו ושער בכורה של וראן סידרו ליונייטד 0:3 על ברנטפורד 02:31

פרננדש (9), רונאלדו (פ', 61) והצרפתי בשערו הראשון במועדון (72) סידרו לשדים האדומים ניצחון קליל במשחק הבית האחרון של העונה

(גודל טקסט)

אחרי שחזו בשורה של תצוגות מאכזבות מהקבוצה שלהם במהלך העונה, אוהדי מנצ'סטר יונייטד זכו ל-90 דקות של נחת הערב (שני) כאשר השדים האדומים הביסו 0:3 את ברנטפורד במשחק הבית האחרון שלהם העונה. קבוצתו של רלף רנגניק חתמה את המחזור ה-35 בפרמיירליג עם ניצחון שהשאיר לה סיכוי תיאורטי לסיים במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג
שוב הבקיע. רונאלדו חוגג | GettyImages, Naomi Baker

האדומים הגיעו למשחק מול העולה החדשה אחרי הפסדים שצברו נקודה בודדת משלושת המשחקים האחרונים נגד ליברפול, ארסנל וצ'לסי, אך מול העולה החדשה הם הפגינו עליונות כבר מההתחלה. ברונו פרננדש העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה התשיעית, חברו הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו ראה שער שלו נפסל דקה אחת להפסקה.

על אף ששערו נפסל, רונאלדו מצא בכל זאת דרך להיכנס לרשימת הכובשים כאשר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-61 בדרך למשחק רביעי ברציפות עם כיבוש. שותפו לשעבר בריאל מדריד, רפאל וראן, נמצא בעיצומה של עונת בכורה מאכזבת בממלכה אך הערב הוא רשם שער בכורה במועדון. אלכס טלס הגביה קרן בדקה ה-72, הצרפתי בעט למסגרת ונהנה מהעובדה שהכדור פגע בבלם האורחת פונטוס יאנסון בדרך לרשת של דויד ראיה.

ליונייטד השישית נותרו שני משחקים בלבד עד לסיום העונה, והיא רחוקה חמש נקודות מארסנל ששיחקה פעמיים פחות מהשדים האדומים. ברנטפורד מהמקום ה-14 רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום, ובשלושת המחזורים האחרונים היא תפגוש קבוצות שמדורגת מתחתיה – סאות'המפטון, אברטון ולידס.

המשחקים שנותרו למנצ'סטר יונייטד עד תום העונה:

ברייטון (ח)
קריסטל פאלאס (ח)

המשחקים שנותרו לברנטפורד עד תום העונה:

סאות'המפטון (ב)
אברטון (ח)
לידס (ב)