1:2 לארסנל על לידס, שירדה מתחת לקו האדום בעקבות ניצחון אברטון

play
התותחנים של ארטטה עם ארבעה ניצחונות רצופים | GettyImages, Ryan Pierse
החזרה לליגת האלופות קרובה מתמיד: 1:2 לארסנל על לידס, שירדה מתחת לקו 02:19

אנקטייה כבש פעמיים וקירב את התותחנים למרחק נקודה מהמקום השלישי, הלבנים של ג'סי מארש בדרך חזרה לצ'מפיונשיפ לאחר שהטופיז חזרו עם 1:2 מלסטר

(גודל טקסט)

ארסנל תוכל להבטיח את חזרתה לליגת האלופות ביום חמישי בדרבי נגד טוטנהאם, אחרי שהיום (ראשון) ניצחה בביתה 1:2 את לידס הודות לצמד של אדי אנקטייה, בעוד האורחים ירדו מתחת לקו האדום לאחר 36 מחזורים בפרמיירליג וזאת מכיוון שבמשחק המקביל אברטון ניצחה 1:2 בלסטר וחלפה על פניה. במשחק נוסף שנערך היום, הביסה ווסטהאם 0:4 את נוריץ' שכבר נשרה בחזרה לצ'מפיונשיפ.

קשר ארסנל, גבריאל מרטינלי
התותחנים של ארטטה עם ארבעה ניצחונות רצופים | GettyImages, Ryan Pierse

ארסנל – לידס יונייטד 1:2

לא רק ניצחון רביעי ברציפות לתותחנים, אלא גם כזה שקירב אותם מרחק נקודה אחת בלבד מצ'לסי שבמקום השלישי והם יכולים להבטיח את חזרתם לליגת האלופות כבר ביום חמישי כאשר יתארחו אצל טוטנהאם המדורגת חמישית לדרבי על כל הקופה. היום ארסנל פגשה את לידס שנאבקת על חייה, אולם ביצעה טעויות שעלו לה במשחק ונכון לעכשיו גם בירידת ליגה מכיוון שהיא ירדה למקום ה-18 שמתחת לקו האדום כתוצאה מהפרש שערים רע משמעותית משל ברנלי שבמקום ה-17.

אנקטייה העלה את ארסנל ליתרון כבר בחלוף חמש דקות משריקת הפתיחה, כאשר השוער אילן מלייה התמהמה עם הכדור והחלוץ הצעיר ניצל זאת כדי לחטוף לו ולבעוט כמעט מקו השער לרשת. חמש דקות חלפו והוא כבר השלים צמד, הפעם מפריצה נהדרת של גבריאל מרטינלי שסידר לו שער נוסף. אם לא די בצרות עבור לידס, המגן לוק איילינג הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-27 והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. הבלם דייגו יורנטה צימק בדקה ה-66, אבל לידס לא הצליחה להשוות ונותרה עם ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים.

לסטר – אברטון 2:1

ללסטר לא נשאר יותר מדי על מה לשחק אחרי שהיא הודחה בחצי גמר הקונפרנס ליג ברומא ביום חמישי והיום היא רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אבל הסיפור הוא שלוש הנקודות שהשיגה אברטון של פרנק למפארד שכעת עלתה מעל הקו האדום. אחרי ה-0:1 על צ'לסי במחזור האחרון, הטופיז נהנו משערים של שני שחקני ההגנה, ויטלי מיקולנקו (6) שכבש בבעיטת יעף אדירה ושל מייסון הולגייט שבדקה ה-30 מחק את שער השוויון של פאטסון דאקה (11).

משחק נוסף:

נוריץ' – ווסטהאם 4:0
כבשו לווסטהאם: סאיד בנרחמה (12, 45+3), מיקייל אנטוניו (30), מנואל לנסיני (65, פנדל)

מייסון הולגייט, בלם אברטון
המסע להבטחת ההישארות בעיצומו. הולגייט ושחקני אברטון | אימג'בנק GettyImages, GEOFF CADDICK

בימים שלישי עד חמישי ייערכו שישה משחקי השלמה בפרמיירליג והמחזור ה-37 ולפני האחרון ייצא לדרך ביום ראשון הבא, ה-15 במאי.