רביעי באנגליה: סיטי רוצה לעשות עוד צעד לאליפות, קרבות קריטיים בתחתית

play
שער חשוב בהופעתו ה-50. דה בראונה | רויטרס
הוציאה עצבים: סיטי פירקה 0:5 את ניוקאסל והגדילה את הפער מליברפול 02:51

הקבוצה של פפ גווארדיולה תתארח אצל וולבס במשחק השלמה מהמחזור ה-33 (22:15, ספורט1). לידס תארח את צ'לסי, אברטון מול ווטפורד

(גודל טקסט)

סיום העונה מתקרב והמאבקים בליגה האנגלית מתקרבים לנקודת רתיחה. ארבעה משחקי השלמה ייערכו ייערכו מחר (רביעי) ממספר מחזורים, כאשר במוקד מנצ'סטר סיטי תצא למשחק חוץ מול וולבס במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-.3 ותקווה לא למעוד. שני משחקים חשובים מאוד בנוגע למאבקי התחתית יתקיימו מחר, כאשר לידס תארח את צ'לסי, בעוד אברטון תארח את ווטפורד, שכבר ירדה.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער
סיטי תתקרב להבטחת התואר? רודרי | רויטרס

וולבס – מנצ'סטר סיטי (22:15, ספורט1)

על רקע פסטיבל הסיכום עם ארלינג הולאנד, ועם ארבעה ניצחונות רצופים באמתחתה, רוצה מנצ'סטר סיטי להמשיך להתקדם לעבר אליפות שנייה ברציפות. הקבוצה של פפ גווארדיולה שפתחה פער של שלוש נקודות בפסגה במחזור שעבר לאחר 0:5 מרשים על ניוקאסל רוצה להישאר תלויה בעצמה ולצאת מחר עם שלוש הנקודות – בלי קשר לתוצאה שתושג הערב במשחק בין ליברפול לבין אסטון וילה.

קייל ווקר שלא שותף מול ניוקאסל בשלב פציעה, ייעדר גם במשחק הקרוב, כמו גם ג'ון סטונס ורובן דיאס. בצד השני, המארחת תחסר את נלסון סמדו הפצוע.

ראפיניה שחקן לידס
לידס חייבת נקודות. ראפיניה | רויטרס

לידס – צ'לסי (21:30, ספורט1)

המשחק קריטי במיוחד עבור המארחת, שרוצה לחזור לנצח בליגה לאחר שאספה נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים, וכעת חייבת נקודות כדי לעלות מעל הקו האדום. המארחת מחזיקה במאזן נקודות זהה לברנלי, שמקדימה אותה בטבלה בזכות הפרש שערים ויודעת שהפסד נוסף יקרב אותה לעבר ליגת המשנה. בצד השני, הבלוז לא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים ורוצים לצאת עם שלוש הנקודות כדי להבטיח באופן סופי את המקום ברביעייה הראשונה בתום העונה, ואת המקום בליגת האלופות.

רישארליסון, חלוץ אברטון
אברטון תמשיך במסע ההיחלצות? רישארליסון | אימג'בנק GettyImages, Jan Kruger

ווטפורד – אברטון (21:45, ספורט1)

הטופיז רוצים להמשיך במסע ההישארות שלהם, ולאחר שנחלצו משלושת המקומות האחרונים בזכות שני ניצחונות רצופים, יקוו השחקנים של פרנק למפארד להשיג אחד נוסף ולחבר לראשונה העונה בליגה שלושה ניצחונות רצופים. אברטון מקדימה את לידס מהמקום ה-18 בנקודה בלבד, ולמרות התקופה הטובה שחקניה יודעים שאיבוד נקודות עלול להחזיר אותם בחזרה מתחת לקו האדום. המארחת מנגד, כבר ירדה לצ'מפיונשיפ ומבחינתה המשחק לפרוטוקול בלבד.

משחק נוסף:

לסטר – נוריץ' (21:45, ספורט1)

ביום חמישי תארח טוטנהאם את ארסנל במשחק השלמה מהמחזור ה-22.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי