דה יונג, דה ליכט וואן דה בייק: טן האח מתכנן "איחוד" במנצ'סטר יונייטד

play
עוד ניפגש, ויהיה לנו טוב? טן האח ודה יונג | GettyImages, VI Images
אוי לבושה: מנצ'סטר יונייטד האומללה הובסה 4:0 על ידי ברייטון 01:46

באנגליה מדווחים שהמאמן הבא של יונייטד מתכנן להביא לאולד טראפורד שלושה משחקניו לשעבר באייאקס. ברצלונה ויובנטוס עוקבות בעניין

(גודל טקסט)

האם אריק טן האח עומד לעשות בעונה הבאה איחוד של שחקניו לשעבר באייאקס? על פי דיווחים באירופה, המאמן הבא של מנצ'סטר יונייטד רוצה להביא לאולד טראפורד שלושה שחקנים עמם שיתף פעולה במדי אייאקס: פרנקי דה יונג, מתייס דה ליכט ודוני ואן דר בייק. כזכור, השלושה היו חלק מקבוצה נהדרת של אייאקס, שעשתה מסע מרשים באירופה ונעצרה בחצי גמר ליגת האלופות – אך בהמשך איבדה את כוכביה לגדולות של אירופה.

היום טן האח ערך פגישה עם נציגי ההנהלה וציין בפניהם אילו שחקנים היה רוצה לצרף ואת מי למכור, כך שסביר להניח שבתקופה הקרובה יהיו עדכונים נוספים מכיוון המועדון.

פרנקי דה יונג עם המאמן אריק טאן האח במדי אייאקס
עוד ניפגש, ויהיה לנו טוב? טן האח ודה יונג | GettyImages, VI Images

בכל הנוגע לדה יונג, כיום קשר ברצלונה, בימים האחרונים היו מספר דיווחים סותרים על רקע ההתעניינות של יונייטד בשחקן ההולנדי, אבל היום גם בתקשורת הספרדית טוענים שבארסה מוכנה למכור את השחקן. אומנם צ'אבי הביע לא פעם אמון בדה יונג, אבל בקבוצה יודעים שיחסית הוא שחקן יקר שאפשר להרוויח עליו הרבה, על רקע המצב הכלכלי הלא פשוט במועדון. ב"ספורט" נטען ש"ברצלונה מוכנה למכור אותו ב-100 מיליון יורו", בעוד שבאתרים "GOAL" ו-ESPN מדווח ש"ברצלונה מוכנה למכור אותו ב-60 מיליון יורו". בהולנד טוענים שדה יונג מעדיף להישאר בברצלונה, אבל אם יבין שהקבוצה רוצה למכור אותו הוא יעזוב, עם עדיפות לקבוצה שמשחקת בליגת האלופות.

לגבי דה ליכט, הרי שמי שנחשב ב-2019 לבלם העתיד של יובנטוס לא מצליח לעמוד בציפיות ובדרישות, אבל טן האח עדיין מאמין בו, כך טוענים באנגליה. אומנם סעיף השחרור שלו הוא 150 מיליון יורו, אבל יובנטוס תסכים למכור אותו בהרבה פחות.

דוני ואן דה ביק, כידוע, הושאל העונה לאברטון, אחרי שלא קיבל אמון, אבל באנגליה טוענים שבימים האחרונים הקשר שוחח עם מאמנו לשעבר על האפשרות שיחזור למנצ'סטר יונייטד.