דה בראונה נזכר מאוחר מדי? הדאגה של שחקני סיטי אחרי הרביעייה

play
"ארלינג הולאנד? חגגתי ככה כי כבשתי שלושער!" | GettyImages, Chris Brunskill
המופע של קווין: דה בראונה כבש רביעייה, 1:5 למנצ'סטר סיטי על וולבס 02:45

ההצבעה לתואר שחקן העונה של ארגון השחקנים נסגרה שלושה ימים לפני התצוגה, בקבוצה מאמינים שסגירה מאוחרת הייתה מביאה לזליגת קולות מסלאח

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עשתה ברביעי האחרון צעד משמעותי לעבר אליפות אנגליה רביעית בחמש השנים האחרונות כאשר הביסה בחוץ 1:5 את וולבס באחד המשחקים הגדולים בקריירה של קווין דה בראונה שלהט עם רביעייה. שני מחזורים לסיום העונה, התכולים מחזיקים בפער של שלוש נקודות על פני ליברפול ונהנים מיתרון גם בהפרש השערים.

קווין דה בראונה, קשר מנצ'סטר סיטי
עניין של תזמון. דה בראונה | אימג'בנק GettyImages, Matthew Ashton

עם זאת, ב"דיילי מייל" דווח כי חבריו לקבוצה של דה בראונה מודאגים שהוא יפספס את הזכייה בתואר שחקן העונה של ארגון השחקנים מסיבה אחת – ההצבעה נסגרה ביום ראשון שעבר, שלושה ימים לפני תצוגת הענק של הקשר הבלגי. דה בראונה זכה בתואר של ארגון השחקנים בשנתיים האחרונות, אך העונה הפייבוריט לזכייה הוא כוכב ליברפול מוחמד סלאח – מלך השערים והבישולים של הפרמיירליג.

אחרי שפפ גווארדיולה אמר בעצמו שדה בראונה נמצא בעונה הטובה בקריירה, בסיטי מאמינים כי אם ההצבעה הייתה מתרחשת לאחר סיום העונה, היכולת של הקשר ביישורת האחרונה של מירוץ האליפות הייתה מגדילה את הסיכוי שלו לקבל עוד יותר קולות, בטח אם סלאח היה מפסיד את האליפות.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול
ירוויח מהסגירה המוקדמת של ההצבעה? סלאח | רויטרס

בארגון השחקנים נימקו את ההחלטה לסגור את ההצבעה בשלב מוקדם בגלל עניינים לוגיסטיים של קיום ראיונות עם הזוכים בפרסים השונים, אך בהתחשב בעובדה שהאירוע שיתקיים ב-9 ביוני יהיה וירטואלי, רבים תהו האם זה היה צריך להוות שיקול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי