ואן דייק וסלאח חזרו לאימונים, ג'רארד: "פנטסטי אם נעזור לליברפול"

play
מוחמד סלאח, שחקן ליברפול | רויטרס
סיכום השבוע בספורט העולמי, 20 במאי 04:38

כוכביו של קלופ עשויים לשחק במחזור סיום העונה נגד וולבס ויהיו כשירים לגמר האלופות, מאמן אסטון וילה שתפגוש את סיטי "מאוכזב מהיחס"

(גודל טקסט)

ליברפול עדיין לא ויתרה חלום הזכייה בכל ארבעת התארים האפשריים. אחרי שכבר הניפה את גביע הליגה ואת הגביע האנגלי, ביום ראשון היא תתפלל להפסד של מנצ'סטר סיטי נגד אסטון וילה ובמקביל תצטרך לנצח את וולבס כדי לחגוג אליפות במחזור סיום עונת הפרמיירליג (18:00, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1).

יורגן קלופ, כמובן, מודע לכך שגורל האליפות תלוי במנצ'סטר סיטי ולא מסתיר זאת, אבל גם לא מוכן לוותר על העונה כל כך מהר. לשמחתו של קלופ, בוודאי לקראת גמר ליגת האלופות בשבת הבאה בפריז נגד ריאל מדריד, היום (שישי) שבו לאימונים וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח. פאביניו, שכנראה ייעדר ביום ראשון זכר לפציעתו נגד אסטון וילה, צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב כמתוכנן בגמר האלופות נגד הבלאנקוס בעוד שמונה ימים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד וולבס בתחילת השבוע אישר קלופ: "ואן דייק, סלאח ופאביניו נראים טוב, אבל אני עדיין לא יודע מה לעשות איתם ביום ראשון. אני מבין שסלאח רוצה לסיים כמלך השערים ושיש לו תחרות מול יונג מין סון, אבל אין שום סיכוי שאסכן אותו. אין שום ספק שגם 'מו' לא רוצה לקחת סיכון. אולי אוכל לשלב אותם מהספסל, אבל אני לא יכול לאשר במאת האחוזים שהם ישחקו בראשון".

סטיבן ג'רארד, מאמן אסטון וילה
"אל תזלזלו ביושרה שלי ושל שחקניי". ג'רארד | רויטרס

מנג'ר נוסף שהתייצב היום למסיבת עיתונאים הוא סטיבן ג'רארד, כיום מאמן אסטון וילה ובימיו כשחקן פעיל הסמל הגדול ביותר של ליברפול. ג'רארד, שלמעשה יחד עם קבוצתו יכול להכריע את גורל האליפות ולסייע לליברפול לזכות בה אם ידהים את המוליכה והאלופה בביתה, נשאל על כך שהקבוצה תקבל 15 מיליון ליש"ט אם מנצ'סטר סיטי תזכה באליפות, כחלק מעסקת ג'ק גריליש שעבר לסיטיזנס בקיץ: "אנחנו נעשה את הכל כדי לנצח, זה מאכזב שאנשים מתייחסים אליי ואל השחקנים שלי כאל אנשים לא ישרים. המטרה שלי היא לעזור לאסטון וילה לנצח, אבל אם על הדרך גם אוכל לעזור לליברפול זה פנטסטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי