טיאגו עלול להחמיץ את גמר האלופות, קלופ: "מקום שני זה סיפור חיי"

play
לא ברור אם ישחק בגמר. טיאגו אלקנטרה עם קלופ | רויטרס
ניצחון עצוב: ליברפול גברה 1:3 על וולבס, אך תסתפק במקום השני 04:16

קשר ליברפול נפצע ב-1:3 מול וולבס וצלע. המאמן הגרמני: "השגנו 92 נקודות שזה מדהים". ז'וטה: "75 הדקות האלה נתנו לנו תקווה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול אמנם ניצחה היום (ראשון) 1:3 וולבס, אבל גם כך חוותה שיברון לב אחרי שמנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 מול אסטון וילה וזכתה באליפות. אחת הבשורות הרעות מבחינת ליברפול הייתה שטיאגו אלקנטרה נפצע והוחלף במחצית והוא בספק משמעותי לקראת גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בשבת.

טיאגו אלקנטרה שחקן ליברפול עם יורגן קלופ
לא ברור אם ישחק בגמר. טיאגו אלקנטרה עם קלופ | רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס לפציעה ואמר: "אני חושב שהוא יהיה בחוץ בגמר ליגת האלופות, אני לא יודע. הוא צולע וזה בטח סימן לא טוב". על הפסד האליפות אמר המאמן הגרמני: "ברכות למנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. תודה רבה לאסטון וילה ולוולבס שעשו מהמשחקים שלהן משחקים קשים. זו לא התוצאה שרצינו, העונה הזו הייתה קצת רכבת הרים. ברור שכרגע אנחנו מאוכזבים מאוד. אם היה 0:5 לסיטי אחרי עשר דקות אז זה היה נורמלי מבחינתנו. לא שיחקנו הכי טוב, אבל הכול בסדר. להשיג 92 נקודות זה מדהים, רצינו לזכות בהכול, אבל זה בסדר.

"לסיים במקום השני זה סיפור חיי. אני עדיין מחזיק בשיא של קבוצה שלא עלתה ליגה בגרמניה עם הכי הרבה נקודות. אתה צריך יותר נקודות מהיריבה, אבל לא עשינו את זה. אי אפשר לעשות יותר מלתת הכול וזה מה שהשחקנים עשו. רדפנו אחרי הקבוצה הכי טובה בעולם עד הסוף, זה מיוחד מאוד. נבנה את הקבוצה ונלך על זה שוב".

חלוץ ליברפול דיוגו ז'וטה אמר: "זה יום אמוציונלי. האוהדים הגיבו לכל מה שקרה במשחק של סיטי והרגשנו קצת לחץ במשחק. ניצחנו, אבל זה לא הספיק. יכולנו להרגיש את זה כי שמענו שזה 0:2 לאסטון וילה. 75 דקות נותנות לך תקווה, אבל גם להרוג אותך. נשארנו בעניינים בכל התחרויות עד המשחק האחרון. ניצחנו בשניים, הפסדנו בזה והגמר הבא קריטי. ננוח כמה ימים ואז נלך על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי