"אם לא יסכם על הארכת חוזה, סלאח יעדיף לעבור לקבוצה אחרת באנגליה"

play
מוחמד סלאח, שחקן ליברפול | רויטרס
אוהדי ליברפול חוגגים ברחובות פריז לפני גמר ליגת האלופות 00:45

דיווח: המצרי לא יעזוב את ליברפול בקיץ הנוכחי, אך עתידו אחרי 2023 אינו ברור. אם חוזהו לא ישודרג משמעותית, הוא ייפרד ויעדיף להישאר בממלכה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך למעבר שיטלטל את הפרמיירליג? על פי דייוח של ג'יימס פירס ב"את'לטיק", מוחמד סלאח יעדיף לעבור לקבוצה אחרת באנגליה, אם לא יסכם על הארכת חוזה בליברפול ויעזוב כשחקן חופשי ב-2023.

כשהוא עומד להיכנס לשנה האחרונה בחוזה, סלאח בכל מקרה לא מתכוון לעזוב את אנפילד בקיץ, גם אם לא יחתום על חוזה חדש. הוא יתעלם מכל ניסיון לשכנע אותו לעבור והוא מחויב לחלוטין לקבוצה של יורגן קלופ לקראת עונת 2022/23. יש לציין כי כי את העונה הבאה הקבוצה עלולה לפתוח ללא סאדיו מאנה, שככל הנראה יעזוב במהלך חלון ההעברות.

עם זאת, מעבר לקיץ הבא, העתיד שלו נעשה מעורפל מיום ליום. אלא אם המצרי בן ה-29 יקבל חוזה משודרג משמעותית, הוא יעזוב כשחקן חופשי לאחר שש שנים במועדון וכאמור יעדיף להצטרף לקבוצה אחרת בפרמיירליג ולא לעבור לליגה אחרת.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול
ישחק נגד ליברפול? סלאח | רויטרס

הבעלים מתעקשים שהם רוצים להשאירו. במקרה של סלאח, מי שמנהל את השיחות מול סוכנו מטעם ליברפול הוא נשיא קבוצת הבעלות, מייק גורדון, ולא המנהל הספורטיבי היוצא מייקל אדוארדס או מחליפו ג'וליאן וורד.

לא היו שיחות פנים אל פנים בין הצדדים מאז דצמבר, ובמהלך אותן פגישות התברר שיש פער גדול בין מה שצד אחד דורש לבין מה שהצד השני מוכן לתת. מקורבים לסלאח טוענים כי הוצע לו שדרוג של 15% בשכר, ובמחנה של השחקן הרגישו שזה עדיין לא הולם את המעמד שבנה לעצמו בכדורגל העולמי.

סלאח מוכן לחתום על חוזה לשנתיים בליברפול אם התנאים יהיו מתאימים, והוא לא מחפש את תחושת הביטחון לטווח הארוך שיביא עימו חוזה לארבע עונות. הוא משוכנע שיוכל להמשיך לשחק ברמה הגבוהה ביותר גם עמוק לתוך העשור הרביעי בחייו.