ארלינג הולאנד הוצג במנצ'סטר סיטי: "קבוצה מושלמת לשחקן כמוני"

play
ארלינג הולאנד במעמד החתימה במדי מנצ'סטר סיטי | אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי
הולאנד כבש צמד, בישל והוביל את נורבגיה לניצחון היסטורי על שבדיה 02:10

החלוץ הנורבגי שנרכש מדורטמונד חתם לחמש שנים: "זו קבוצה שאהדתי כל חיי. בשנים האחרונות אי אפשר שלא להעריץ את סגנון המשחק שלה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

22 שנה אחרי שמנצ'סטר סיטי החתימה את אלפי הולאנד, היום (שני) הודיעה אלופת אנגליה על החתמתו של בנו, החלוץ הנורבגי ארלינג הולאנד שחתם על חוזה עד קיץ 2027.

הסיטיזנס הודיעו על הפעלת סעיף השחרור של הולאנד ורכישתו מבורוסיה דורטמונד תמורת כ-60 מיליון יורו כבר בחודש שעבר, אבל כעת הוא הוצג רשמית וחתם על חוזהו בממלכה: "אני והמשפחה שלי מאוד גאים שהיום הזה הגיע", סיפר החלוץ שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-22 לאתר הרשמי של המועדון.

"מנצ'סטר סיטי זו קבוצה שצפיתי בה ואהבתי בשנים האחרונות. אי אפשר שלא להעריץ את סגנון המשחק שלה, קבוצה שיוצרת המון מצבים וזה מושלם עבור שחקן כמוני", המשיך הנורבגי, "יש בסגל של מנצ'סטר סיטי כל כך הרבה שחקנים מהרמה הכי גבוהה בעולם ופפ גווארדיולה הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, אז אני מבין שאני במקום הנכון שבו אוכל לעמוד בשאיפות שהצבתי לעצמי. אני רוצה להבקיע שערים, לזכות בתארים ולהשתפר ככדורגלן, ואני משוכנע שכאן אוכל לעשות את זה".

הולאנד הוסיף על הקשר המשפחתי שלו לסיטיזנס: "נולדתי באנגליה ואני אוהד מנצ'סטר סיטי כל חיי, זה מועדון שאני יודע עליו המון, הייתי גם בהרבה משחקים בעבר ביחד עם המשפחה כאשר צפינו באבא שלי משחק. בסוף יש שני דברים שמאוד חשובים: אני מרגיש כאן בבית וגם יכול להשתפר כאן".

מספר החולצה שילבש במנצ'סטר סיטי בשלב זה לא נחשף על ידי המועדון.