הפרשנים נגד כריסטיאנו רונאלדו: "אף קבוצה באירופה לא רוצה אותו"

play
רונאלדו, ג'יימי קראגר, גארי נוויל | מערכת וואלה!, GettyImages
לא צריכה את רונאלדו: אתלטיקו מדריד ניצחה את יונייטד משער נפלא של פליקס 01:29

ג'יימי קראגר תקף את ההתנהלות של כוכב יונייטד: "לא רצוי גם בחדר ההלבשה". גארי נוויל: "מה שקורה איתו הקיץ ממש לא לעניין"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להעסיק את ראשי מנצ'סטר יונייטד – וגם את הכדורגל האנגלי כולו. אמש (רביעי) העביר אריק טן האח ביקורת פומבית על הפורטוגלי שנטש את האצטדיון במהלך המשחק מול ראיו וייקאנו ואמר, "זה לא מקובל עליי, מבחינת אף אחד. לא אמהר לסלוח על זה. אנחנו קבוצה ואנחנו צריכים להישאר ביחד עם הסוף".

לאט לאט, נדמה שגם לפרשנים מתחילה להיגמר הסבלנות. "תמיד חשבתי שההחתמה שלו היא מוזרה", אמר שחקן העבר ג'יימי קראגר. "תמיד ידעתי שהמצב הזה עוד יגיע, אפילו אם הוא ישחק מצוין עבור יונייטד. הוא חתם לשנתיים פלוס עונה נוספת, ולא האמנתי לזה, לא היה שום סיכוי שהוא יסכים להיות כינור שני לאף אחד. אבל כמו ששחקנים בשלב מאוחר של הקריירה שלהם אמורים לדעת, הם כבר לא אותם שחקנים".

קראגר הוסיף ואמר: "הוא כבר בן 37, והוא לא אותו שחקן. הוא עדיין סקורר מצוין, אבל לא אותו שחקן. אף קבוצה באירופה לא רוצה אותו כרגע, וזה גם לא נראה שיונייטד יכולה למכור אותו. אני לא חושב שגם טן האח רוצה אותו, ואני לא ממש בטוח שחדר ההלבשה ביונייטד רוצה אותו כרגע".

אגדת המועדון לשעבר גארי נוויל הוסיף: "הוא ייזכר כאחד הגדולים אי פעם, אבל מה שקרה לו הקיץ זה ממש לא לעניין. זה כבר קרה כמה פעמים עם הסוכן של פול פוגבה – פשוט אסור שכוכב ינהל את המועדון. אסור שזה יקרה. אנחנו יודעים שרונאלדו לא יכול לעשות לחץ גבוה, אני לא בטוח שהוא מתאים לשיטה של טן האח. זה טיימינג מחריד, לפני פתיחת העונה, והוא חתר תחת טן האח באופן מיידי. אני חושב לאחור – גווארדיולה, קלופ, קונטה, פרגוסון – אם שחקן הופך למטרד, יש רק דבר אחד שיכול לקרות. כולנו יודעים מה הוא".

אפילו לואיס סאהה, ששיתף עם רונאלדו פעולה בקדנציה הראשונה של CR7 באולד טראפורד, מאס בהתנהלות של הפורטוגלי. "הוא חושב על עצמו", אמר. "אני לא רוצה לשפוט אותו כי הוא שחקן עצום, אבל הצורה בה הוא מסתכל כרגע על הדברים היא לא מציאותית".

נוויל ביקר לא רק את השחקן שיונייטד לא מצליחה למכור, אלא גם את ההתנהלות שמנועת משחקנים אחרים להגיע. "לטן האח היתה התחלה מרשימה, אבל לא תומכים בו מחוץ למגרש ומביאים לו את השחקנים שהוא רוצה", אמר. "צ'לסי מביאה את סטרלינג, סיטי את הולאנד, ליברפול את נונייז, וביונייטד לא מצליחים להכניס אף שחקן בדלת. ראינו מה קרה עם ג'יידון סאנצ'ו ועכשיו זה פרנקי דה יונג – זו אמורה להיות החתמה מרגשת עבור המועדון, אבל היא נגררת ולבסוף זה נהיה מביך. אני מודאג מאוד".