פיפ"א התערבה, הופעת הבכורה של מנור סולומון תהיה נגד ליברפול?

שחטאר דונייצק הקשתה על רישומו של הישראלי בפרמיירליג, אולם פולהאם זכתה לסיוע מההתאחדות ומרקו סילבה יוכל לשתף את הישראלי בשבת במחזור הפתיחה (14:30, ספורט1)

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

סוף טוב, הכל טוב: מנור סולומון עדיין לא זכה לשחק עם פולהאם אפילו במשחקי הכנה בעקבות היחסים שעלו על שרטון בין שחטאר דונייצק לעולה החדשה לפרמיירליג, שכידוע צירפה את הישראלי בהשאלה ללא תמורה, אבל הסאגה הגיעה לסיומה.

היום (חמישי), לאחר שבסביבתו של סולומון טענו ששחטאר "עושה בכוונה" כדי להקשות על פולהאם לרשום אותו לאחר שזו העבירה אותו לשורותיה בחינם, גם אם מדובר בהשאלה לעונה בלבד, ההתאחדות האנגלית סייעה לקוטג'רס, פיפ"א נתנה את האישור הסופי והקשר הישראלי הפך רשמית לשחקן פולהאם. הבכורה, בהנחה שסולומון ייכלל בסגל של מרקו סילבה במחזור הפתיחה וישותף במהלך המשחק, תהיה מול לא אחרת מאשר ליברפול.

מנור סולומון מצטרף לפולהאם
הבכורה מול ליברפול? מנור סולומון | אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

פולהאם ושחטאר דונייצק היו במו"מ על רכישתו של סולומון במשך שבועות ארוכים והקוטג'רס אמורים היו לשלם כ-7 מיליון יורו עבור הקשר, אלא שאז פיפ"א הודיעה שהיא מאריכה את החוק שמאפשר לשחקנים שמשחקים באוקראינה להשהות את חוזיהם בעקבות המלחמה, ופולהאם ניצלה זאת עד תום כשחסכה את רכישת הישראלי וצירפה אותו בחוזה לעונה הקרובה. מכיוון שהחוק חל רק מה-1 באוגוסט, פולהאם לא הייתה יכולה לשתף את סולומון במשחקיה, אולם הוא כן מתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים.

כעת, כשהגיע טופס השחרור, סולומון רשאי לשחק עבור פולהאם ונראה שהוא לכל הפחות יתלבש למחזור הפתיחת העונה נגד ליברפול בשבת (14:30, ספורט1).