המאפיה האלבנית מעורבת? התפתחות בחקירת הצהוב החשוד של ג'אקה

play
גרניט ג'אקה שחקן ארסנל | רויטרס
כולל רביעייה ב-10 דקות: ארסנל מחצה 0:6 את סביליה, שלושער לז'סוס 02:24

סחר בקריפטו בשווקים בהן המטבע הווירטואלי אינו מבוקר עוררו חשד בפרשה סביב קשר ארסנל. שחקן עבר שהושעה בשל ניסיון שוחד מעורב

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ערב פתיחת העונה בפרמיירליג (שישי), באנגליה עוד ממשיכים לעסוק באחד האירועים המשונים של העונה שעברה. החוקרים שבודקים את הכרטיס הצהוב החשוד של שחקן ארסנל גרניט ג'אקה במשחק הליגה נגד לידס אשתקד כעת בודקים את המעורבות של המאפיה האלבנית ושל שחקן העבר אלבן יוסופי.

ל"דיילי מייל" נודע כי החוקרים מצאו שסכומים נכבדים הועברו כחלק מהסחר במטבעות קריפטו בשווקים בהם המטבע הווירטואלי אינו מבוקר, כאשר מרבית מהפעילות התבצעה כאמור באלבניה. יוסופי בן ה-41, שנחשד כמעורב, הוא חלוץ עבר אלבני – שבדי שב-2017 הושעה לחמש שנים על ידי בית המשפט השבדי אחרי שניסה לשחד שוער מהליגה המקומית ב-150 אלף פאונד. אז, בליגה השבדית איתרו את המקרה בזמן ודחו את המשחק.

יש לציין כמובן כי הקשר השוויצרי של ארסנל, שאמור לפתוח הערב במשחק פתיחת העונה נגד קריסטל פאלאס (22:00, ספורט2), הינו ממוצא אלבני.

כזכור, בדקה ה-86 במשחק נגד לידס, שנגמר ב-1:4 לתותחנים, ג'אקה ספג כרטיס צהוב עקב בזבוז זמן בחידוש המשחק בבעיטה חופשית, זאת על אף שהזהות המנצחת כבר לא הייתה בספק ולא היה שום מניע להתעכב למעלה מ-20 שניות. החשד התעורר בקרב ההתאחדות האנגלית לאחר שנודע לי כי התקבלו הימורים בכ-52 אלף פאונד על כך שהקשר יקבל כרטיס צהוב בעשר הדקות האחרונות של המשחק. נכון לעכשיו, עדיין אין האשמות כלפי השחקן בנוגע לניסיון הטייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי