סאליבה לאחר הופעת הבכורה המוצלחת: "אני מאושר ורעב לעוד"

play
שחקן ארסנל וויליאם סאדיבה | GettyImages, Julian Finney
התחלה חיובית: ארסנל ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס 02:02

הבלם הצעיר נבחר לאיש המשחק של ארסנל שפתחה עונה עם 0:2 על קריסטל פאלאס, וזכה למחמאות: "מזכיר את ריו פרדיננד הצעיר". המספרים והתגובות

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

את העונה שעברה פתחה ארסנל עם הפסד 2:0 לברנטפורד. הערב (שישי), אחרי שמסע רכש מרשים ומשחקי הכנה מרשימים לא פחות העלו את רף הציפיות, פתחו התותחנים את עונת 2022/23 עם 0:2 משכנע למדי על קריסטל פאלאס. הקבוצה של מיקל ארטטה היתה עדיפה בהרבה, ומי יודע, אולי זו באמת הולכת להיות העונה שלה. אולכסנדר זינצ'נקו בישל את הראשון לגבריאל מרטינלי (20), בוקאיו סאקה הביא לשער השני, כששלח כדור רוחב אותו המשיך מארק גוהי פנימה, וחרץ את גורלה של פאלאס עם שער עצמי (85).

"הדבר החשוב ביותר הוא לנצח את המשחק הראשון, לבנות ביטחון ומומנטום, ואז אפשר לדבר על דברים שדצריך לשפר", אמר מיקל ארטטה. "יש כמה דברים כאלה, אם להיות כנים. הצורה בה התחלנו את המשחק והמחצית הראשונה – זה היה נפלא. היינו צריכים לכבוש עוד שערים". על אף התוצאה והיכולת הטובה, המנג'ר אישר שארסנל – שהוציאה יותר כסף מכל קבוצה אחרת בחלון הקיץ – תמשיך לנסות ולהתחזק: "ננסה. יש לנו כמה דברים מתוכננים ואנחנו הולכים לנסות. אם נצליח זה יהיה מצוין, אבל כרגע נעבוד עם השחקנים הקיימים".

איש המשחק היה וויליאם סאליבה, הבלם בן ה-21 שהוחזר בקיץ אחרי עונות השאלה בסט. אטיין, ניס ומארסיי, והיה נפלא בהגנה. "הוא מאוד הרשים אותי", חרץ גארי נוויל. "הוא מזכיר לי גירסה צעירה של ריו פרדיננד". הבלם עצמו אמר: "חיכיתי זמן רב לרגע הזה, אני כל כך שמח להתחיל עם ניצחון. ידענו שיהיה קשה, אבל היינו חזקים לכל אורך המשחק". גם ארטטה שיבח את סאליבה: "הוא היה אדיר הערב".

סאליבה עצמו היה נרגש בסיום ושיתף בנוגע לתחושותיו לאחר הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג: "זה היה טוב מאוד בגלל שהתחלנו את העונה עם ניצחון ועם שער נקי. חיכיתי המון זמן להופעת הבכורה שלי בארסנל ועשינו את זה (ניצחנו) במשחק הראשון שלי בקבוצה. אני מאושר. זה מדהים לפתוח בהרכב בהופעה הראשונה שלי במועדון המדהים הזה. אני מאושר ורעב לעוד".