טוכל אישר שאלונסו עוזב לברצלונה והודה: "חייבים להשתפר"

play
תומאס טוכל מאמן צ'לסי | רויטרס
טראומת הפנדלים מאחוריו: ז'ורז'יניו העניק לצ'לסי ניצחון על אברטון 05:51

הספרדי לא נכלל בסגל צ'לסי, המאמן הבהיר: "הוא ביקש לעזוב ולא היה הגיוני לשתף אותו". וגם: ז'ורז'יניו "חשף" את הסוד להבקיע פנדלים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שליברפול מעדה במחזור הפתיחה עם 2:2 בחוץ מול פולהאם העולה החדשה, גם צ'לסי לא הרשימה אבל גירדה 0:1 בחוץ מול אברטון, שנחלשה משמעותית הקיץ. פנדל של ז'ורז'יניו הספיק לבלוז, שהציגו את שחקני הרכש שלהם – ראחים סטרלינג וקאלידו קוליבאלי שפתחו ומארק קוקורייה שנכנס כמחליף.

מי שלא נכלל בסגל של צ'לסי הוא מרקוס אלונסו. המגן נמצא בדרך לברצלונה ולאחר המשחק טוכל אישר שזו הסיבה שהוא לא שיחק כשאמר: "הוא ביקש לעזוב ואנחנו הסכמנו לזה. זה לא היה הגיוני לתת לו לשחק בנסיבות האלו".

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי חוגג שער
"פנדל זה 70 אחוז בראש". ז'ורז'יניו | רויטרס

על המשחק של קבוצתו הוא אמר: "בעונות האחרונות התקשינו לקחת כאן נקודות. השגנו הפעם את הנקודות. ניצחון זה ניצחון, זה הדבר הכי חשוב אבל אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר. אנחנו אולי לא משחקים ברמה הכי גבוהה אבל גם זה יבוא".

טוכל נשאל האם צ'לסי מתכוונת להמשיך להתחזק ואמר: "אם נצליח, נביא עוד שחקנים. אנחנו פתוחים להכול ואנחנו נשמח לקבל שחקנים נוספים. אם לא, הקבוצה הזו מספיקה. אני לא רוצה להגביר את הלחץ על הקבוצה, אבל אני גם לא רוצה להקטין ציפיות".

ז'ורז'יניו שכבש את שער הניצחון הסביר מה נדרש כדי להיות פנדליסט מדופלם: "צריך לחשוב על זה. צריך לחשוב מה השוער עשוי לעשות. לקחתי החלטה ולשמחתי בעטתי לפינה הנכונה. מבחינתי, פנדלים זה 70-75 אחוז תלוי בראש. צריך להיות חזק מנטאלית כדי לגבור על השוער".