באנגליה ממליצים לטן האח: זרוק את רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד

play
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו | GettyImages, Matthew Ashton
לא צריכה את רונאלדו: אתלטיקו מדריד ניצחה את יונייטד משער נפלא של פליקס 01:29

שחקן העבר טוען שכך "יראה לכוכבים מי הבוס", בתקשורת מזהירים מתסכול: "כריסטיאנו גדול כמעט כמו המועדון, זה אף פעם לא טוב"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קיוותה להגיע בתחושות הרבה יותר אופטימיות למפגש עם ברייטון במסגרת המחזור הראשון בפרמיירליג היום (ראשון ב-16:00, ספורט1), אלא שסוגיית כריסטיאנו רונאלדו די מערערת את השלווה במועדון והתקשורת האנגלית מתעסקת בעיקר בה. אמש הגדירו ב"דיילי מייל" את הסיטואציה כ"רעילה" והוסיפו המלצה נחרצת למאמן אריק טן האח.

שחקן העבר דני מרפי כתב בטור: "טן האח צריך לזרוק את כריסטיאנו רונאלדו כדי להראות לכוכבים מי הבוס. הוא מנסה להנחיל את הפילוסופיה שלו במועדון עצום כמו מנצ'סטר יונייטד, אבל מסביבו יש המון רעשי רקע – ומי שיוצר אותם הוא רונאלדו. לדעתי זו הזדמנות נפלאה לטן האח להטביע חותם. לך להנהלת יונייטד ותגיד להם – 'תנו לו לעזוב, אני לא צריך בעיות'. זה יעביר מסר ויצור תקדים רציני, במיוחד אחרי מופע הרגזנות בו עזב את אולד טראפורד לפני סיום המשחק".

מרפי המשיך: "רונאלדו עשה שרירים. מעניין לראות מה יעשה טן האח במשחק נגד ברייטון, יפתח איתו או ישחרר הצהרה. אם ישים אותו בהרכב, המשמעות תהיה שרונאלדו רשאי לעשות מה שבא לו, מתי שבא לו. ויהיו לזה השלכות. זה יקטין את המאמן ויפגע במנהיגות ובשליטה שלו. טן האח צריך להחליט – או שהוא מגבה את רונאלדו, או שהוא נפטר ממנו. אם ינסה למצוא את האמצע, יונייטד תחזור למקום בו הייתה לפני שנה".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
טן האח יראה לרונאלדו מי הבוס? | רויטרס

ההולנדי עצמו לא אהב את השאלות בנוגע לעזיבה המוקדמת של החלוץ אחרי שהוחלף במחצית נגד ראיו וייקאנו, וטען כי שחקנים נוספות נטשו את האצטדיון לפני הסיום, אך התקשורת בוחרת להתעסק רק ב-CR7. באנגליה הבהירו לטן האח: "זה כריסטיאנו רונאלדו. אלא אם יונייטד תנצח כל משחק מעכשיו עד סוף השנה, שמו יעלה בכל מסיבת עיתונאים עד שסוכנו ימצא לו קבוצה או שיונייטד תבעט אותו החוצה".

ב"דיילי מייל" הוסיפו להזהיר את המאמן: "בעיית רונאלדו תישאר למשך כל העונה. כל אנחה כועסת, כל פרצוף זעוף ביציאה מהמגרש ינותחו לעומק, ואם טן האח יגיב כפי שעשה עד כה, התסכול שלו מזה רק יגדל".

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו עם המאמן אריק טן האח
"מנצ'סטר יונייטד בסיטואציה רעילה". רונאלדו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, Jan Kruger

הביקורת כוונה גם כלפי אנשי המועדון: "זו לא אשמתו של רונאלדו שהוא החיה הכי גדולה בג'ונגל בהשוואה לבעלים ג'ואל גלייזר, המנכ"ל ריצ'רד ארנולד וטן האח. זו סיטואציה שסר אלכס פרגוסון מעולם לא אפשר. היא קיימת בעקבות הדעיכה של יונייטד בתשע השנים האחרונות. הם החזירו את רונאלדו מעמדה של חולשה וייאוש, וב-13 השנים שחלפו מאז שהוא עזב את אולד טראפורד, הוא הפך לתופעה גדולה כמעט כמו המועדון עצמו, ולדמות הרבה יותר עוצמתית מהמאמן. זה אף פעם לא מסתיים טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי