העדויות הקשות על גיגס נחשפות: "בעט את בת זוגו העירומה מחוץ לחדר"

play
"אגדה על המגרש, חלאה מחוצה לו". גיגס בבית המשפט, היום | GettyImages, LINDSEY PARNABY/AFP
גם רונאלדו לא הושיע: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לברייטון 02:39

המשפט של כדורגלן העבר המואשם בתקיפה והתעללות בשתי נשים החל, וכלל סיפורי זוועה: "הצד המרושע התגלה". גיגס ממשיך להכחיש

(גודל טקסט)

תיק התקיפה וההתעללות של ריאן גיגס חזר לכותרות באנגליה, שלוש שנים אחרי שנפתח. היום (שני) המשפט בעניינו של כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר יצא לדרך, וכלל עדויות מזעזעות על אלימות קשה מצידו. גיגס מואשם בתקיפה והתעללות של בת זוגו לשעבר קייט גרנוויל, וכן בתקיפת אחותה אמה גרנוויל.

על פי התובע במשפט, "על המגרש היה לגיגס יכולות מדהימות, וסגנון המשחק שלו היה יפהפה. בחייו האישיים מחוץ למגרש, היה בגיגס צד מכוער ומרושע. בסיפור הזה הוא בא לידי ביטוי".

התובע פירט על שורה של מקרים בהם גיגס תקף לכאורה את גרנוויל, והילך עליה אימים עם אלימות פיזית, מילולית ופסיכולוגית. באחד מהמקרים, אחרי שגרנוויל התעמתה איתו על כך שבגד בה לכאורה ושכב עם מספר נשים איתן ניהל רומן במקביל, הוא "בעט בה והשליך אותה מחוץ לחדר המלון בו שהו, בעוד עירומה".

כדורגלן העבר ריאן גיגס מגיע לבית המשפט
"אגדה על המגרש, חלאה מחוצה לו". גיגס בבית המשפט, היום | GettyImages, LINDSEY PARNABY/AFP
"סאן" מפרסם - תמונה של קייט גארוויל, בת זוגו לשעבר של ריאן גיגס
הפציעות שכביכול נגרמו לבת זוגו של גיגס מהתקיפה | צילום מסך, מתוך "סאן"

ההתעללות כביכול של גיגס הייתה "שיטתית וטורדנית", ולפי דברי התובע הוא נהג להתעמר בה בכל ויכוח קטן. כמו כן, הוא התנהג בצורה אובססיבית וכפייתית, ומספר פעמים אך איים לשלוח לקולגות של בת זוגו סרטונים אינטימיים שלה ש"מוכיחים שהיא מופקרת". בנוסף, הוא נהג להטריד אותה טלפונית כשניסתה לסיים את הקשר, והופיע מספר פעמים בביתה ובמקום העבודה שלו בניגוד לרצונה, ואף ערך חיפוש בחפציה האישיים כדי למצוא עליה פרטים מפלילים.

במקרה נוסף, בו אחותה הצעירה של בת זוגו עימתה אותו עם התנהגותו הבוגדנית, היא היכה אותו באמצעות מרפקו, והשאיר אותה מדממת. גיגס ממשיך להכחיש את ההאשמות מאז ועד היום. הפרשה גבתה מגיגס מחיר מיידי בפן המקצועי, אחרי שהושעה מנבחרת ויילס אותה אימן לקראת יורו 2020.

ריאן גיגס עם בת זוגו לשעבר קייט גרוויל
עדויות קשות. גיגס לצד גרנוויל | מערכת וואלה! NEWS, מתוך "הסאן"

מלבד ההאשמות הקשות שעשויות להביא לאישום פלילי נגדו, גיגס נודע בעבר בשל התנהלותו השערורייתית מחוץ למגרש. בעבר כמי שניהל רומן עם גיסתו, אשתו של אחיו. לפי פרסומים, השניים קיימו יחסי מין במשך שמונה שנים ללא ידיעת אחיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי