"אם דה יונג לא יחתום ביונייטד זה מביך. אם יחתום בצ'לסי, זה מחריד"

play
משלים 90 דקות לעתים רחוקות. דה יונג | רויטרס
גם רונאלדו לא הושיע: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לברייטון 02:39

גארי נוויל מתוסכל מההתנהלות של השדים האדומים: "אם לא יגיע, אין אף אחד אחר". באנגליה תקפו: "ההיפך הגמור ממה שטן האח סימל"

(גודל טקסט)

עתידו של פרנקי דה יונג עדיין לוט בערפל. הקשר ההולנדי הגיע אמש (רביעי) למתחם האימונים של ברצלונה כדי להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע להמשך דרכו, והתקבל בקללות על ידי מספר אוהדים. "תקצץ במשכורת שלך, זונה!" נצעק לו, וזה גם המסר שהועבר על ידי ברצלונה עצמה. אם לא יקצץ בחוזהו, הקשר יעזוב, ובאנגליה טוענים שצ'לסי עקפה בימים האחרונים את מנצ'סטר יונייטד והפכה לפייבוריטית להחתימו.

"אם יונייטד לא תצליח להשיג אותו, זה יהיה מביך", חרץ שחקן העבר ופרשן סקיי גארי נוויל. "אם הוא יילך לצ'לסי, זה יהיה מחריד. אם הוא לא רוצה להגיע ליונייטד, אפשר היה לרדת מהעסקה הזו לפני כמה שבועות. אבל בגלל היחסים שיש לו עם אריק טן האח, סביר להניח שיש דו שיח ביניהם, שנאמר שם, 'תחכו לי. אני מגיע'".

נוויל הוסיף וניתח: "יש שלוש אופציות. אחת, הוא יגיע ויונייטד תיראה חכמה וסבלנית. שתיים, הוא יישאר בברצלונה וזה יהיה קצת מביך, כי יונייטד שמה את כל הביצים שלה בסל אחד, ואין לה אף אחד אחר. יש חור בסגל, הם מתחילים את העונה עם פרד ומקטומיניי. האופציה השלישית, הוא מגיע ליריבה ישירה, מול המנג'ר תחתיו שיחק מספר שנים".

גם פרשנית סקיי מליסה רדי תקפה את ההתנהלות של ראשי השדים האדומים: "בעוד היריבה העירונית רכשה את ארלינג הולאנד וקלווין פיליפס, שני שמות שיונייטד מאוד רצתה, באולד טראפורד מנסים למצוא פתרונות זולים, קלים, לטווח הקצר. הם מנסים לסגור עם אדריאן ראביו, שחקן שיובנטוס מתה למכור – כדי לשחק במרכז המגרש. כדי לפתור את הבעיות בהתקפה, הם פנו למרקו ארנאוטוביץ' בן ה-33. יונייטד, שדיברה כל כך הרבה על עידן חדש תחת אריק טן האח, הולכת בעיניים פקוחות אל עבר ההיפך הגמור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי