סטרלינג על עזיבת מנצ'סטר סיטי: "רתחתי, השתוללתי. חשתי לא רצוי"

play
סטרלינג במדים של צ'לסי | רויטרס
קיין השווה בתוספת הזמן, קונטה וטוכל התעמתו: 2:2 חם בין צ'לסי לטוטנהאם 05:59

הרכש הנוצץ של צ'לסי התראיין ל"סקיי ספורטס" וסיפר: "הקרבתי אפילו ימי הולדת של הילדים וזכיתי ליחס מאכזב. לא הגיוני להילחם בקרב שלעולם לא תוכל לנצח בו"

(גודל טקסט)

ראחים סטרלינג היה הרכש הראשון של צ'לסי בעידן טוד בולי, כאשר עבר ממנצ'סטר סיטי תמורת כ-50 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לחמש שנים. לפני משחק החוץ מול לידס (ראשון, 16:00, ספורט1) בו ינסה לכבוש לראשונה במדי הבלוז, האנגלי הבינלאומי התייחס לצורה בה הסתיימה הקדנציה בת שבע השנים שלו במנצ'סטר סיטי, במדיה הבקיע 131 שערים ב-339 הופעות.

בריאיון ל"סקיי ספורטס", אמר סטרלינג: "כל אחד רוצה להרגיש רצוי, כך גם בכדורגל. כשאתה נותן את הלב שלך, מקריב אפילו ימי הולדת של הילדים ואז מתייחסים אליך בצורה כזו – זה מאכזב. באותה תקופה רתחתי, השתוללתי. אבל זה נגמר. זה שייך לעבר ואני יכול להתמקד עכשיו רק בהווה, שהוא כאן בצ'לסי, ובהזדמנות שניתנה לי להציג שוב את כישוריי".

שחקן מנצ'סטר סיטי ראחים סטרלינג
"המצב הפך בלתי נסבל". ראחים סטרלינג במדי מנצ'סטר סיטי | רויטרס

כאשר נשאל בנוגע לסיבות שהביאו לעזיבה, השיב האנגלי בן ה-27: "היו אי הבנות, החוזה עמד להסתיים. חבל לראות איך זה נגמר כי הייתה לי תקופה נהדרת שם. הרבה שיקולים נכנסו לתמונה, היו הרבה סיבות, אבל לא התלוננתי. הייתי מוכן לכל אתגר, אבל גם עם ההופעות הטובות שהיו לי, לא יכולתי להבטיח לעצמי מקום. אז זה לא הגיוני להילחם בקרב שלעולם לא תוכל לנצח בו".

סטרלינג הבהיר כי בשלב מסוים המצב שלו הפך "בלתי נסבל", והסביר: "זה היה בדיוק כך. כשחקן אתה תמיד רוצה לעשות את המיטב ולעזור לקבוצה, אבל כשאתה חושב שדברים לא מתנהלים בצורה הוגנת אז יש אכזבה. אם אתה לא מאושר מהכדורגל שלך, אתה צריך לבחון אופציות אחרות כדי להשיב את האושר וזה בדיוק מה שעשיתי. זה היה הזמן הנכון להמשיך הלאה. לא אשאר חלק ממשהו שאני יודע שלא אוכל לתת לו את כל כולי.

"מנצ'סטר סיטי זה מועדון נהדר, מועדון שזוכה בתארים רבים, מועדון שעזר לי להתפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות. אבל מגיע הרגע בו עליך לחשוב על עצמך ולעשות את הכי טוב עבורך ועבור העתיד שלך. זו הסיבה היחידה שאני נמצא כאן בצ'לסי".