"מדהים איך המנטליות השתנתה": ארסנל מאושרת – ועדיין מחפשת חיזוק

play
שחקן ארסנל מרטין אודגור | GettyImages, Dan Mullan
שער ענק של סאליבה וצמד לאודגור: ארסנל רקדה ב-0:3 על בורנמות' 05:58

ארטטה טוען שמוליכת הטבלה "עדיין קצרה", רמסדייל מסמן את גיבורי המהפכה ("ז'סוס וזינצ'נקו יודעים איך לנצח"), אודגור מהלל את סאליבה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בעונה שעברה הפסידה ארסנל את שלושת המשחקים הראשונים של העונה, ודורגה במקום האחרון בסיום המחזור השלישי. העונה, היא ניצחה בשלושת המחזורים הראשונים, וכרגע היא בפסגת הפרמיירליג. הקבוצה האחרונה שעשתה שינוי כה דרמטי, שנה אחר שנה? אברטון, שעשתה זאת ב-1937/38, ואז, בעונה שלאחר מכן, זכתה באליפות. אם לשפוט לפי היכולת של התותחנים, לא מן הנמנע שהם לכל הפחות ייאבקו על התואר העונה, גם אם לא יצליחו לזכות בו. בהתחשב בשנים האחרונות, גם זה יהיה הישג לא רע בכלל.

זו הפעם הראשונה מאז 2004 שהתותחנים צוברים 9 מ-9 בפתיחת העונה, אך מיקל ארטטה מתעקש להישאר עם רגליים על הקרקע. "אנחנו רחוקים מלהיות מושלמים", התעקש. "אני גאה, זה לא פשוט לבוא לפה ולנצח 0:3. התחלנו טוב מאוד, ושני השערים נתנו לנו הרבה ביטחון. התרומה של גבריאל ז'סוס יוצאת מהכלל, והוא עדיין יכול להשתפר, יש לו תשוקה אדירה להיות הטוב ביותר. ניצחונות גורמים לחיים להיות הרבה יותר פשוטים, האווירה פה טובה. ננסה להחתים עוד כמה שחקנים, אבל שוק ההעברות לא פשוט. נראה מה נצליח לעשות. אנחנו יודעים שאנחנו עדיין קצרים, ננסה להוסיף עוד כוח אש".

מרטין אודגור, שחגג צמד תוך שש דקות, הוסיף: "התחלנו נפלא ושלטנו במשחק כבר מהפתיחה. זה הרגיש טוב. במחצית השנייה נתנו להם קצת מומנטום. ז'סוס נותן לנו המון, לא רק שערים ובישולים, ואנחנו ברי מזל שהוא כאן". על השער הנפלא של וויליאם סאליבה אמר הקפטן: "מעולם לא ראיתי אותו עושה דבר כזה באימונים, זו היתה בעיטה גדולה. אני שמח בשבילו".

השוער ארון רמסדייל, שזכה לקבלת פנים נאה מאוהדי קבוצתו לשעבר, סיכם: "זה מהנה מאוד. לא הרבה קבוצות יכולות לבוא לכאן ולשלוט. זה מדהים איך המנטליות שלנו השתנתה מסוף העונה שעברה, אנחנו יותר אכזריים. זינצ'נקו וז'סוס פשוט יודעים כיצד לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי